Avansert søk


OBS! Sjekk at BBO nick er korrekt

OBS! Sjekk at BBO nick er korrekt

Denne beskjeden gjelder alle medlemmer av BBO Nordic. Dersom BBO nicket ikke er korrekt stavet i medlemsregisteret til BBO Nordic, vil feil nick stå på listen over godkjente deltakere, og en risikerer å ikke få adgang til å spille åpningsturneringen på BBO Nordic 14. november.

Så vi ber alle dobbeltsjekke at BBO nick -et er stavet helt korrekt i medlemsregisteret til BBO Nordic.

Spillekveld 8. november

Jevnt i toppen også denne gang. Arne og Olav delte førsteplassen med Randi og Rolf begge +36. Tore og Willy kun 3 poeng bak på tredje, mens Sven og Leif fikk 4-plassen med +28 i det 16 par store feltet. Resultatene fra kvelden ser du her. Sammenlagt leder Willy og Tore foran Randi og Rolf, med Sven og Leif på 3-plass. Klikk på les mer for hele listen.
 
KM lag. Vi miner om KM lag i morgen, hvor SKI BK har ryddeansvar. Dvs at vi skal sette ut bord og meldebokser etc, samt rydde inn. Lagkapteinene må sørge for at laget møter senest kl. 18.00!

Program 11 - 31.10.2010

Ny programpost om kortspillet BRIDGE starter opp søndag 22. August 2010.
Programmet vil gå UKENTLIG og vare i ca. 30 minutter hver gang.
Programmet går fra kl 21:00 til 21:30 HVER søndag.

Innhold:
Intervjuer tatt på Norsk Bridgefestival 2010 med :
Festivalsjef INGER HJELLEMARKEN og turneringslederne SVEN PRAN og PER NORDLAND.
Finn frem en kortstok og bli med på KORTPRØVEN !

KANAL 1 - BRIDGEMAGASINET - Program 11

This text will be replaced

Seriemesterskapet 3. divisjon i Ålesund den 13. og 14 november 2010

3. divisjon avdeling E består av en Sunnmørspulje og en Trøndelagspulje og det spilles i Ålesund og i Trondheim den første helgen. Den andre helgen i februar samles alle lagene i Ålesund.

Resultater fra turneringen publiseres fortløpende her.

Spillestart lørdag kl 10.00 til 20.15, Søndag 10.00 til 16.20.

Kiosksalg.

Vi arrangerer poenghøstenturnering den 20. desember

Den 20. desember arrangerer vi poenghøsten.

Alle klubber som er tilknyttet NBF kan på EN klubbkveld i halvåret spille om kretspoeng i stedet for klubbpoeng. Klubben har en målsetting om å gjennomføre en kveld pr halvår som poenghøsten.

Det deles ut kretspoeng etter tabell E-1. Minimum antall deltakere er seks par. ¼ av deltakerne får poeng.
Med for eksempel 20 par deles det således ut kretspoeng etter skalaen 20-13-9-6-4.

Få med deg makker og møt opp!!!

Trekning 2. runde NM-lag

For våre lag ble trekningene slik:

BK Grand 1 - Haramsøy 1

Vestnes BK - BK Grand 2

BK Grand 3 - Vartdal 3

For de av lagene som har hjemmekamp, send en mail til petter.haram@hotmail.com med informasjon om hvor kampen spilles, så skal vi publisere det. Vi ønsker alle lagene lykke til i 2. runde.

Mandag 01.11.2010 - Petter og Tommy vann

Petter og Tommy vann mandagsbridgen 1. november. Dei gjekk forbi dei som hadde leia mesteparten av kvelden, Karl-Oskar og Karl, på siste runden. Resultat  her.