Gunn Tove Vist og Christer Kristoffersen ble i dag kretsmestere i KM mix. 28 par hadde meldt seg på turneringen som ble holdt på Frosta. LINK TIL RESULTATET Glade medaljevinnere (fra v: Allan (Steven) Livgård, Bodil Nyheim Øigarden, Christer Kristoffersen, Gunn Tove Vist, Tove Stoen og Ragnar Davidsen) To nybakte norgesmestere (Håkon Kippe og Karl Morten Lunna) måtte se seg slått i årets KM Espen måtte gi seg og gi mor en klem etter at de fikk premie Som vanlig i mixturneringer var det meget god stemning i turneringa. Ingen sure miner når bridgematene ikke ville samarbeide et par runder. Vi takker Frosta for at de tok på seg å arrangere turneringa. Bra og rimelig servering og luftige lokaler gjorde at det ble en fin ramme rundt turneringa Vi gratulerer medaljevinnerne og håper enda fler vil ta seg turen til KM mix neste år
Avlyst!
(For liten deltaking)
Kolbotn BK1 med Niels Christian, Kolbjørn, Jan og Lars Erik (Frode spilte ikke denne runden) på laget vant 102-74 over BK Tempo. Etter en veldig god 1. halvdel med 71-20 så var det nesten bare å spille sikkert i 2.halvrunde. Vi vil ønske de 2 andre lagene lykke til med 1. runde.
Ny programpost om kortspillet BRIDGE starter opp søndag 22. August 2010. Programmet vil gå UKENTLIG og vare i ca. 30 minutter hver gang. Programmet går fra kl 21:00 til 21:30 HVER søndag.
Innhold: Intervjuer foretatt på Norsk Bridgefestival med president JAN AASEN, VEGARD BREKKE og FRIDA GJØBY. Intervju med HEIDI BERRE PAULSEN om opplegget for landslagssatsingen fremover. Kveldens kortprøve : Hvordan tenker DU når du skal sikre deg flest mulige hjerterstikk ? Analysér og legg en plan!
KANAL 1 - BRIDGEMAGASINET - Program 7
Svein Gunnar Karlberg, Leif Riksvold og paret Trond Eriksen og Bjørnar Småli gikk til topps i KM-lag 2010 med 167 poeng. De vant med knepne2 poeng foran Mo/Båsmo-laget Aanonli, Høyvåg, Birkelund og Jakobsen. På tredjeplass med 149 poeng kom Frank og Ann Irene Bogen, Helge Stanghelle, Gerd Marit Harding og Brynjar Karlsen. Her er resultatene.
Kolbotn BK med Niels Christian, Kolbjørn, Frode og Jan rykket opp i fjor fra 4 divisjon. De skal i år forsøke seg i 3. divisjom. Sist gang vi hadde et lag i 3 divisjon, så rykket vi ned(Knut, Bjørn, Jan Erik og Lars Erik). Jeg tror og håper at vi kan holde plassen i år. Opprykk er vel å sette lista litt for høyt. De spiller i Oslo avd. K. Se link for oppsett 1-3 divisjon.
Enkelte ildskjeler i Nesodden har arrangert denne turneringen årlig. Nå er det klart for påmelding. Turen går til Kiel 30/10 og man er tilbake 1/11 kl. 10:00. Her er innbydelsen.
Ikke glem å melde dere på Åpent KM mix på foregår på Frosta 16.10! Påmelding via NBFdata på DENNE LINKEN Eller til turneringsleder Alexander Flakstad på 90552104 I skrivende stund er det påmeldt 16 par. Velkommen!!!
« Forrige Neste » 1... 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 ...12020