Avansert søk


Odd Stokka,helser frå søta Bror.

Ottar ,blomar frå Klubben,ved Ola

Per Watz.NBF

Forlenget påmeldingsfrist for NM for klubblag

Forlenget påmeldingsfrist for NM for klubblag

Påmeldingsfristen til NM for klubblag er forlenget til tirsdag 5. oktober 2010.

Påmelding foretas i NM-systemet BTS.
Klikk på "NM klubblag 2011" på den øverste menydelen, deretter på den grønne knappem "Meld meg på" ytterst til høyre.
For å registrere en spiller på laget som er medlem av klubben kan du skrive inn hele eller deler av etternavnet og vente litt til spilleren dukker opp. Alternativt kan du bare legge inn spillernummeret (sånn legger du til en spiller som ikke er medlem av klubben).

Petter med ei skrøne

Mandag 20. september. Roar og Inge vann.

Kor va dem hen?. Barneskirenn!! Roar og Inge lurte på kor motstanden hadde gjort av seg på mandag. Resultatliste her.

Petter Søvikhagen

Seriemesterskapet 2010/2011

Påmelding til divisjonen nærmer seg. Påmelding av lag (4. div kan etteranmelde lag etter denne fristen) må gjøres innen 25. Sept til Helge Svendsen hesv@online.no og må inneholde:

På veg til Nordøycupen