Avansert søk


Avholdt styremøte

 Det ble avholdt styremøte i klubben 24.10.

 

Referat HER

Referat fra styremøte 5-22

Referat fra styremøte 5-22

Styret i NBF avholdt styremøte 5-22 1. - 2. oktober - dette var første møte i nyvalgt styret etter tinget '22. 

Sammenlagt etter 6 kvelder med 1 stryk

 

Sammenlagt etter 6. kvelder med 1 stryk.

 

Seieren gikk til Bjørn Sverre og Ole J. Olav med div. makkere ble nr.2. Øyving og Bjarne ble nr. 3.

Resultater fra 6.spillekveld i klubbmesterskapet.

 Kveldens suverene vinnere ble Håvard sammen med unge,lovende Tor Steinar. Tor Steinaar har bare spillt bridge i noen få år. Så dette virker meget lovende!

I sammedraget er det nå meget jevnt.Det er bare 0,9 poeng som skiller de 3 beste. Arvid /Ronny topper den listen.

Klubbmateriell

Alt av brosjyrer, guider, plakater o.l. som kan være til hjelp for klubbene

Flekkefjord i 1. divisjon !

I år har vi et lag i selveste toppdivisjonen i seriemesterskapet. Boye har jo spilt der en årrekke men for resten av laget er det første gang, og de eldste på laget har nok vært med på divisjonsspilling i drøyt 40 år før de fikk prøve seg helt i toppen.

Så det blir utvilsomt spennende, og ikke minst tøft sportslig. Etter sykdomsforfall fra Jostein, består laget av Geir, Svein, Kjetil, Boye og Marius. Spillestedet er Lillehammer og første helg spilles nå fredag til søndag. (spillestart kl. 19.00 fredag)

Laget får en meget tøff start da de møter de to foregående års suverene mestere i første runde.

Link til resultater :

www.bridge.no/var/ruter/html/9901/sm2023div1.htm

HCP-listen sammenlagt

Sammenlagtlisten med handicapberegning er nå oppdatert og kan leses under les mer.. Til info så er mandagens turnering en simultan og avslutning på denne HCP-turneringen så møt opp.

Ny nyhetsartikkel

 Det ble en nedtur for Idd 1 , som tapte stort for Kambo, men beholt andreplassen sammenlagt , tett fulgt av Idd 2 , som slo Bånnski klart , denne gang med Willy og Leif på laget.

Høstturnering 2022- 5te runde

 Stort oppmøte! Denne gangen fylte vi 111/2 bord hvor detble spilt 28 spill monrad som vanlig. Det ble også spilt Simultan hvor de 24 første spillene i klubbturneringen telte, mot resten av Norge.

Dagens runde i Høstturneringen 2022 ble vunnet av Arne og Karl Magnus med Anne Grethe og Wenche Nordnes (nytt bekjentskap i SoonBK) på andre, Eldbjørg og Berit på tredje. Gratulerer!

Minner om at første kurskveld er allerede førstkommende torsdag!