Avansert søk


KM-mix - Haramsøya til topps!!

Haramsøya ved Oli-Anne og Ola Longva vann ein velfortent seier etter å ha kjempa lenge i toppen. På andre plass kom Jorunn Waage Doran og Karl Johan Rogne. På tredje kom Elbjørg Halvorsen og Inge Dyrkorn. Den heile  og fulle sanninga ligg her

Nybegynnerkurs til høsten

Nybegynnerkurs starter opp 21  september 2010

Kursavgift kr.200. som inkluderer materiale

Kurset vil gå over 10 tirsdager  fra 18.30. 

Innbydelse her.

Kontakt: Terje Lie 91348569 eller Anja Wold 40011079 om du ønsker å delta

Fullmånetreff 30. mars

Åsane Bridgeklubb inviterer til påsketurnering tirsdag 30. mars kl.17.00 – 22.30. Det vil bli arrangert både A- og B-pulje. Startkontigent kr.150,- pr. spiller. 42 spill - 14 runder a 3 spill (Monrad i A-puljen) - Kretspoeng. Velkommen til fullmånetreff! Hilsen Åsane BK

Påmelding til A-puljen

Påmelding til B-puljen

Innbyding her

Bridgekurs

Bergen Akademiske Bridgeklubb invitterer til flere typer bridgekurs. Les mer om de ulike tilbudene her

Det tynnes i rekkene

Det tynnes i rekkene

Nok et sterkt lag måtte bite i gresset mot Førde laget. Kristiansand har mange gode lag i NM-lag, men det minker på de. I helga forsvant Kvangraven og co ut i 5. runde mot Førde BK.

Kvangraven er ikke bare god å spille bridge, han er også en god bridgeskribent. Du finner hans referat fra kampen mot Førde her.

1. mars - Ivar og Terje vant

Du kan følgje mandagskvelden i BK Grand her.

 

12 par møtte opp..

EVA OG JØRN ARILD TIL TOPPS I TM-MIX

Eva Falstad Flått og Jørn Arild Ringseth tok en overlegen seier i Trøndersk Mesterskap for mix par. På andreplass fulgte mor Rigmor og sønn Olav Arve Høyem fra Melhus, og den siste pallplassen gikk til Kari Barvik og Sturla Arnesen fra Svorkmo. Ellers merker vi oss god innsats av Elisabeth Skotvold og Bo Andreas Berg fra vår krets som kom på 7. plass. 


Seierspallen fra TM-mix 2010.

Turneringen ble spilt på Bridgehuset i Trondheim og etter rapportene var det en trivelig turnering med 25 par på startstreken. Vi merker oss lav deltagelse fra vår krets i år, og dette må vi forbedre til neste år når vi tenker på at vi samlet hele 33 par i mixen vår.

Vinnerne spilte god bridge og var i teten gjennom hele turneringen. Vi gratulerer så mye med seieren, og kanskje spiller dere NM-mix sammen til sommeren og går til topps?

Resultater finner dere her

Roger Træet - Roy Inge Urheim vant KM par

Roger Træet og Roy Inge Urheim (Stord BK/Rubbestadneset BK) vant en klar seier i årets KM par. De er dermed også kvalifisert for NM par. Nærmest fulgte  Amund Utne - Kai Morten Heggøy fra Odda BK som ledet etter første dag. Resultater her:

KM Mix

Kolbotn BK skal være stolte av arrangementet. For andre gang så har vi tatt over arrangemenetet fra Kresen. Vi okte fra 22 til 32 par i fjor, og i år så ble det 35 par. Det er mange aktiviteter som skal gjøres i forbindelse med en slik turnering. Først og fremst Sanna, Tove og Liv, som stod på og solgte varer, ryddet og stekte vafler. Bjørn Arne tok imot pengene, Frode og Knut stod på tidlig med å sette ting på plass, og ryddet setter spilling. Einar ofret spillingen for å være primus motor under hele turneringen, og handlet inn varer. Lars Erik lagde mat. handlet inn og kjøpte inn premier, samt ryddet. Jeg håper at jeg ikke har glemt noen, derfor sier jeg kun TAKK! til alle som stilte opp.

Flere Kolbotn par hevdet seg også bra i turneringen Tillik og Kjell Johnny fikk en sterk 7 plass.  Torill fikk en 9 plass. Frode og Hege lå lenge ann til en bra premie, men -46 på de siste 2 runden gjorde at de fikk 10 plassen. Likevel bra spilt av alle disse. Bente Buan fikk en 12 plass.

Hele resultatlisten her.