Avansert søk


Damelandslaget 2010

Damelandslaget 2010

Etter fin fremgang for det norske damelandslaget de siste årene, hvor bl.a.gullmedaljene fra Nordisk mesterskap i 2007 ble forsvart i sommer, går vi mot et interessant år også i 2010. Først og fremst er målet EM. (Det er forøvrig kvalifisering for VM 2011 - Venice Cup). Interesserte bes lese denne informasjonen og ta kontakt.

Resultater 10.11.2009

På grunn av dårlig oppslutning ble det arrangert en lagkamp hvor John Arnesen - Hjalmar Lund og Ragnar Nilsrud - Svein Aasum slo Thorstein Buserud - Liv Pedersen og Bjørg Lund - Reidun Ovlien 83-32.

Spillekveld 2.november

Roger Kristiansen med makkere Per Sletten og Øyvind Graner vant Høst 3 sammenlagt foran Bogge og Harald, med Geir – Sven/Lars Erik på 3 plass mens Arne og Simon knep 4-premie. Roger og Øyvind vant siste kveld foran Bogge og Harald mens Geir og Lars Erik ble nr. 3. Johnny og Dag tok 4-plassen. Resultatlisten ser du her. Sluttstillingen sammenlagt finner du ved å trykke på les mer.
 
Kolbotn BK markerte sitt 75 års jubileum med turnering sist lørdag. Klubben overrakte gave i anledningen og gratulerte Kolbotn med fin vekst de siste årene. Mange par fra Ski hadde tatt turen til Kolben for å spille, og vi fikk mange fine plasseringer. Johnny og Tore ble nr. 10, Dag og Olav nr. 9, Simon tok 5 plassen sammen med Dag Inge Torgersen, Finn og Roar ble nr. 4,  Siv Thoresen og Jo Arne Ovesen kom på 2 plass mens Randi og Rolf gikk helt til topps i det 45 par store feltet.
 
NM Klubber. Ski BK 2 med Siv Thoresen, Jo Arne Ovesen, Johnny Hansen og Bjørnar Halderaker er videre til 2-runde etter seier 75-32 mot Bridgekameratene 1.
 
Vi minner om KM lag 4-runde som vanlig i Vestby onsdag 4.november.

Resultater 17.11.2009

John og Hjalmar vant første kveld i julecupen foran Ragnar og Jan-Erik.

RESULTATER

INNBYDELSE TIL SNÅSA CUP 2009

Snåsa BK innbyr til turnering lørdag 28. november i Breide Samfunnshus. De håper å få mange nok par denne gang da turneringen de to siste årene har blitt avlyst på grunn av liten oppslutning. Einar Johs. Sandnes i arrangørklubben opplyser at det er påmeldt 10 par til nå, så det lover godt for at det blir turnering i år sier han. Ellers opplyser han at det blir masse spurtpremier i disse førjulstider.

Turneringen inngår i kretscupen til NBF Nord-Trøndelag. 


Eirik Nagelhus og Einar Johs. Sandnes ønsker dere velkommen til Snåsa Cup.

Invitasjonen finner dere her
Påmelding og påmeldte ser dere her