Avansert søk


Bård og Kari Austbø mixmestre

Årets KM for mixpar ble en jevn affære hvor Kari og Bård Austbø til slutt ble kretsmestre med to poengs margin ned til sølvvinnerne Per Morten Strømfors - Elise Høyland og ytterligere to poeng til Leif Karsten hausken - Kari Solgård på bronseplass. 12 par deltok i turneringen.

KM-mix 2009

Klubbkamp 19. oktober

Klubbkamp 19. oktober
 
Det ble en vellykket klubbkamp mellom Ski og Kolbotn på mandag, selv om begge klubbene nok var noe misfornøyd med frammøte. 3 lag fra hver klubb møttes til 9-spills lagkamper, hvor Ski BK vant totalt og Ski BK 3 ble beste lag. På laget spilte Leif Otto Listhaug – Per Arild Kvist og Øyvind Bronken – Finn Løken. Utfyllende resultater og butler fra lagkampene finner du her. Til den åpne parturneringen møtte det 13 par fra de to klubbene. Her gikk seieren til Kolbotn ved Gerd Irene Knutsen – Frode Lange Nilsen foran ski parene Roger Kristiansen - Per Sletten og Finn - Roar Larsen mens Per Grønn - Norvald Eide fra kolbotn fikk siste premie. Resultatene finner du her. I pausen koste spillerne seg med kaffe, prinsessekake og sjokolade.
 
Vi minner om KM lag 3-runde på onsdag.

KM-mix 2009

Ukens klubbavis uke 43 (ekstrasider fra Åsane Cup 2009)

Her finner du ukens klubbavis med ekstrasider fra Åsane Cup. Ukens klubbavis laster du ned her Tidligere utgaver av klubbavisen finner du her

KM-mix 2009

Klubbkamp mot Ski

3 Lag fra hver klubb, samt 13 par i parkampen var litt færre enn vi hadde håpet på. Det begynte bra for Kolbotn lagene, Kolbotn BK3 vant 25-4 over Ski BK1, Kolbotn BK1 spilte 15-15 mot Ski BK3, og Kolbotn BK 2 tapte knapt mot SKI BK2. I 2. runde så klarte igjen Kolbotn BK3 å finne 21-9 mot SKI BK 3, men Kolbotn BK2 tapte stort. Før siste runde så ledet Kolbotn BK3 og Kolbotn BK1 hadde 3 plassen. Desverre så gikk alle lagene på en skikkelig blemme i siste runde. Kolbotn BK3 ble dermed beste Kolbotn par på 3. plass. I parkampen så tok Kolbotn 1 og 4 plass. Gerd og Frode vant og Per med makker Norvald ble nummer 4. Resulatene kan ses her:

Resulater: Noen stusser kanskje på at vinneren hadde 19 poeng og nr. 2 hadde 20 poeng. Gerd og Frode hadde WO, og dette hadde ikke det andre paret. Derfor så hadde Gerd og Frode høyere prosentscore. :-)

Resultater 20/10

Det nykomponerte paret Petter Dihle og Lars Erik tok en relativ klar seier foran Øyvind og Arne, som dog nærmet seg på slutten. Resultatene kan dere se her. I morgen er det ny runde i KM. Vi følger med.