Avansert søk


Mestertreff

David havnet på sisteplass.... ingen under og ingen ved siden av.

Vi er i gang

Endelig er vi i gang med å bygge opp hjemmeside for NBF Helgeland. Webredaktøren må gjøre seg kjent med verktøyet, så det vil ta noe tid før sidene får innhold. Men relativt raskt håper styret at hjemmesiden vil bli et samlingspunkt for glade bridgespillere på Helgeland.

Link

Her er en link til et dokument


Brødrene Hildremyr vann hyggeturnering i Ålesund - NÅ MED BILETE

Det vart brødrene Svein og Terje Hildremyr frå Brattvåg&Søvik som til slutt vann ein komfortabel seier i hyggeturneringa arrangert 26. sept i Ålesund. Dei vann føre ålesundarane Anja Wold og Arne Holen og vestnesingane Per Skotte og Jon Terje Storsten.

Gledelege 18 par stilte til start.

Resultatlista er  her.

Bilete frå turneringa ligg her.

Ny nyhetsartikkel

hordaland bridgekrets

Klubbkveld 28. september

Per og Roger til tops i det 18 par store feltet i høstferien. Resultatene finner du her.