Avansert søk


INNBYDELSE TIL OGNDALCUPEN 2009

Ogndal BK arranger sin tradisjonelle turnering lørdag 31. oktober. Dette er en lagturnering så hiv dere rundt å skrap i hop et lag. Samtidig er dette en fin anledning til å teste lagkampformen før SM, NM, og KM-lag starter. Turneringen spilles i år på Steinkjer Kurssenter. 


Rune Kvaran og co. i Ogndal BK innbyr til lagturnering.

Innbydelse finner dere her

Påmelding trykk her

Arkiv

I arkivet finner du historiske data. Bruk venstremenyen for å finne fram.

STORESLEM I RONDANE CUP

Baard Olav Aasan og Espen Lindqvist tok storeslem i årets Rondanecup da de vant parturneringen klart på lørdag. På søndag var det lagturnering og her var BOA`s disipler suverene og da med unge lovende Kåre Bogø og Ove Andersbakken på laget. Vi gratulerer så mye og ønsker dere velkommen til Ogndalscupen så dere kan få litt motstand.
 

Boa og Espen vant begge turneringene i Rondanecupen 2009.

Resultater par her og lag her

Sponsor

   
     
     

 

PÅMELDING TIL KM-LAG

Påmeldingsfristen til KM-lag går ut nå på søndag men vi har plass til mange lag ennå. Har registrert 17 lag hittil så klubbledere hiv dere rundt å send påmelding hit

Kolbotn BKs jubileumstrnering 31/10

Det er nå klart for påemelding på NBFDATA. Sjekk at din påmelding er registrert. Turneringen starter lørdag 31/10 kl. 14:00 og varer til 22:00. Deretter så blir det sosialt.

Turneringen vil få kretspoeng. Meld deg på i god tid. Etter 40 par så stenges påmeldingen, selv om fristen ikke er nådd.

Denne vil vi ha flere steder

Her har vi bare kopiert fra en annen webside:

JSM-guld till Sjöberg/Grönkvist
21 par kom till start i 2009 års upplaga av JSM-par, en förbättring med två par mot förra året.

För tredje året arrangerades tävlingen i Uppsala. Pekka Malmström och Lena Westman med hjälpredor såg till att det även detta år blev ett mycket trevligt och välskött arrangemang med idel nöjda juniorer.

 


Under helgen 19-20 september har 2009 års JSM-par spelats i Uppsala under ledning av Per-Erik "Pekka" Malmström

Berdriftsmesterskapet for lag 2009

Bedriftsmesterskapet for lag ble arrangert lørdag 26. september på Gamle Frekhaug Brannstasjon. Turneringen ble avviklet i en meget hyggelig atmosfære og Melandsknekten BK v/Reidar Kjenes stillte med gratis lokaler og regnskap. Turneringen ble vunnet av NBF Hordaland som måtte stille lag slik at det ble 4 lag som deltok. På en delt 2. plass kom Hordaland Fylkeskommune og Fengselsvesenet, mens Pedagogene kom på 4. plass.

 

 

9 - kanskje 10 lag påmeldt til KM på Mo

Kretsstyret ønsker påmeldte spillere velkommen til KM-helg i Båsmohallen. Vær oppmerksom på spillestart lørdag kl. 11:00 (endret fra 10:30).