Avansert søk


Terminlisten 2009/2010

Da er den foreløpige terminlisten lagt ut. Du finner den her.

Divisjonsspilling 3. og 4. divisjon:

Divisjonsspilling avholdes helga 14.-15. november og 6.-7. Februar.
 
Påmelding til Helge; hesv@online.no 48154901 , tlf
Ved påmelding trengs spillernavn og spillernummer.
 
Startkontingent innbetales snarest til kretsens konto: 0530.16.66510
Startkontingenter: 2. div:1000,- pr spiller, 3. div: 750,- pr spiller, 4. div: 2000,- pr lag
 
Mvh

Elise B. Høyland, sekretær

 

Infoskriv til klubbledere

Vedlagt følger informasjonsskriv med vedlagt terminliste og adresseoversikt.

Skulle dere ha spørsmål eller finner mangler/feil i noen av vedleggene, så vennligst ta kontakt.

Fint om dere kunne få oppdatert info. om følgende, jf. adresselistas kolonne B-D:

  • Bridgemate: Hvilke klubber har kjøpt og hvor mange?
  • Hvilke klubber har SparTi?
  • Hvilke klubber har Hjemmeside via SparTi eller annen hjemmeside?

Resultater 22/9

Det ble enda en runde med butler.Mange rare kortfordelinger, og mange poeng å dele ut. I a-pulja tok raskt Knut og Bjørn teten, foran Frode og Hans Langø. Litt over halvveis så begynte Stig og Lars Erik å skaffe seg noen bra runder, og nærmet seg med stormskritt. Knut og Bjørn holdt ut foran Stig og Lars Erik, med Frode og Hans på 3.plass. Gratulerer til disse. I B-pulja så viste Gjemdals god form og vant foran Petter Dihle og John Sandberg, som rykker opp til A-Pulja. Det var noen sammensatte par denne gang. Thor Nordam - Arvid Ek rykker ned sammen med Bjørn Arne Ruud og Per Georg.  RESULTATER A og RESULTATER B.

I morgen så spilles første runde i KM. Håper at kapteinene har lagene klare, og at det går bra med alle LAG. Jeg informerer om resultatene så snart jeg har dem.

Fosnavåg open - Feil resultatrapp. førte til endringar i toppen

 Hallgeir og Lars Ove mot Geislers Bjørgvin og Oddbjørn

Halvparten av vinnarlaget Hallgeir og Lars Ove mot Bjørgvin og Oddbjørn.

Feilscoring i kampen mellom Kløverknekt og Geisler førte tilendringar på pallen. Lag Kindsbekken overtok andreplassen, medan Geislerdatt ned på tredjeplass.

13 lag stilte på startstreken søndag. Då var det lagturneringa som gjekk av stabelen. Då røyken hadde lagt seg trona BK Grand 2 øverst på resultatlista. På laget spelte, Oddbjørn Johansen, Sindre Rovde, Halgeir Hartvigsen og Lars Ove Remvik. På andreplass kom lag Kindsbekken, med Asbjørn Kindsbekken, Terje Lie, Steinar Ovrid og Ole A Berset. På tredje plass følgde Geisler. På det laget spelte Kenneth Skov, Haldor Sunde, Oddbjørn Vinjevoll og Bjørgvin Viglundson.

Resultatservice her.

 

Skyld ikke må makker

Sist kveld så dukket dette spillet opp, og motparten meldte seg opp i 4 spar doblet. Min makker spilte ut spar 10. Jeg var ikke så veldig lykkelig for dette, men håpet at han hadde spilt ut ifra 10,8 eller 10,7 og la derfor liten. Thor Nordam spilte denne glimrende og spilte raskt kløver til K og A. Jeg spilte deretter ruter K opp igjen. Opp med Esset i ruter og  K og D i kløver med ruteravkast. Deretter høy hjerter og fisk med knekten. Deretter var det bare å ta ut spar med 2 tapere og notere 4 spar doblet med 10 stikk. Jeg var litt irretert for utspillet, men måtte raskt unnskylde makker. Hvis jeg går opp med spar A og spiller ruter K, så må vi få 2 sparstikk, et ruterstikk og 1 kløverstikk og 1 bet. 200 poeng inn hadde gitt + 10 poeng i stedet for -11. Greit nok at utspillet ikke var det beste, men jeg må vel ikke spille som en idiot fordet.

Rundenr 8   ª T5  
Spillnr 22(22)   © T752  
Giver: Øst   ¨ J972  
Sone: Øst-Vest   § T74  
  ª KQ8743   ª 9
  © KJ6   © A9
  ¨ 63   ¨ AT854
  § 53   § KQJ98
    ª AJ62  
    © Q843  
    ¨ KQ  
    § A62

Resultater 1/9

Ferietiden er over, og høstsesongen har startet. Tirsdag så startet vi med 11 bord. Stig Arne og Bjørn Arne stakk av med seieren foran Knut og Bjørn, som spurtet sterkt. Per Georg og Dag tok 3 plassen. Jeg har nå lagt inn resultatene for Sommerbridgen på Resultat folder, og klubb samt kretspoeng er overført til NBF. Resultater kan sere se her:

Klubbkveld 7.september

Sesongens første klubbkveld ble avviklet med en monrad-turnering med 9 runder a 3 spill og 18 par. Suverene vinnere ble Ida og Per H,  Raymond og Bjarne fulgte på andreplass mens tredjeplassen gikk til Geir og Lars-Erik

Resultatene

NB!  På grunn av valget blir neste spillekveld på Langhuset(der vi spilte sommerbridge i fjor) NB!