Nauma Bridgeklubb arrangerer jubileumsturnering kl. 18.30 fredag 13. september i 2. etasje på Namsos Samfunnshus. Parturnering med permiering etter gjeldende regler. Påmelding via lenken under eller tlf. 48 13 48 18. Det vil bli anledning til å kjøpe kaffe/drikke og noe å tygge på til kaffen. Alle velkommen! Påmelding her
Elin og Anne på fin 2.plass!Desse to para vart og nr 1 og 2 med Handicap, men på 3.plass der kom Marie Anglevik og Johanne Sortland. Desse to unge jentene imponerte med flott speling i sin aller fyrste kveld i ein bridgeklubb. :)
Berre 4 bord i kveld, men neste gong er mange attende, så då blir det bra. Møt opp! :)
Skrevet 28.08.2019 22:01 av 4959 Geir Olav Tislevoll
Tags:
Fortjent VM-gull til Thea Lousie Indrebø, Ida Marie Øberg, Sofie Græsholt Sjødal og Agnethe Hansen Kjensli
Christian Bakke (nr, 3 fra venstre) og hans lagkamerater triumferte i BAM'en
(Bildene er sakset fra mesterskapets bulletin)
Legg til kommentar
Resultat Monrad-turnering 28.august her
3.september starter Strileknekten og 4.september starter Melandsknekten med klubbkvelder
« Forrige Neste » 1... 5431 5432 5433 5434 5435 5436 5437 5438 5439 5440 5441 5442 5443 5444 ...12020