Avansert søk


KM lag 2019

 Ringebu/Fåvang tok de 3 første plassene i KM lag, spilt på Tretten samfunnshus, søndag den 20.januar!

Årets kretsmestere ble Even Morken, Erik Berg, Kjell Gaute Fyrun og Ove Andersbakken.

Gratulerer til kretsmestere og medaljevinnere!

Resultater pulje A.

Resultater pulje B.

Vinterturnering 1 er i gang


Første kveld i Vinter 1 ble vunnet av Frank Bogen og Eilert Skonseng med 59,4 foran Roger fagerdal og Leif Riksvold med 57,3. På tredjeplass fulgte Sverre Selfors og Bjørnar Småli med 55,2.

Klubbmesterskapet - Kveld 3 av 6 - Mandag 11.02.2019

16 par deltok på tredje kveld i årets klubbmesterskap. Kurt Ellingsen - Arne Tveiten ble vinnere med 642,9. Anton Knudsen - Egil Steinar Hansen med 634,9 og Jens H. Gundersen - Jan Steinar Mydland med 624,3, kom på de neste plassene. Sammenlagt etter 3 runder leder Kurt Ellingsen - Arne Tveiten med 1831. Jens H. Gundersen - Jan Steinar Mydland med 1794 og Eldbjørg Grimsrud Gathe med 1740 kommer på de neste plassene. Vi gratulerer.

Lagturnering

Tirsdagene 5., 12. og 19. mars er det satt opp lagturnering parallelt med vanlig turnering for en gruppe.

For å få en oversikt over hvor mange lag det blir ønsker vi at man melder seg på til lagturneringen her: 

http://bridge.no/ruter/turneringsinfo/1/3796

Par som vil spille lag, men ikke finner lagkamerater kan melde interesse til turneringsutvalget.








Vinter 1 Kveld 2

Andre kveld av første vinterturnering ble vunnet av Anne Irene og Håkon Bogen med 64,6 foran Eilert Skonseng og Frank Bogen med 61,1. På tredjeplass fulgte Martinus Birkelund og Olav Valstad med 57,6.

I sammendraget etter to kvelder har Frank Bogen og Eilert Skonseng tatt teten med 120,5 foran Martinus Birkelund og Knut Brinchmann med 107,6.  

Se alle resultatene under les mer...

NM klubber. RFBK 2 til 5.runde.

 RFBK 2 vant sin 4.runde kamp i NM-klubber..

Motstander var Hamar BK 1 med 2xEide og 2xRøseng.

Sluttresultatet ble 91-49 etter 36 spill.

På laget spilte Johnstuen/Fyrun og Pedersen/H.Morken.

Kampen ble spilt tirsdag den 29.01.19

Simultan, m/landskamp mot svenskene, og kun 24 spill!!, mandag 4. februar, av PHL

I skrivende stund har disse gitt uttrykk for at de spiller til mandag: Vi spiller selv om det bare er 3 bord, (som er minmum) men jeg setter stor pris på å bli kontaktet av andre som har lyst til å spille. (Det holder med å møte opp i spillelokalene litt før kl18.00!) I skrivende stund kan det synes som om vi ikke har noen som kan ta datamaskinen!!!! . Stemmer det?

Jeg gjør oppmerksom på at det spilles kun 24 spill ikveld, så man kommer tidlig hjem!!!

1. Bo Lennart og Petter
2. Per Egil og Helge
3. Johan S.B. og Ivar
4. Trond Harald og Kjetil
5.  Espen H. og Trond Atle
6. Per Elvin og makker
7. ?
8. ?