Avansert søk


Stor seier mot Arenda 2.

Absålutt alt gikk på skinner i første runde i klubbkampen mot Arendal.

Vicky og Frode storspilte i første runde og dro hjem utganger på utganger og fikk inn ALL SCOREN på sin side.(16 spill)

Mens Jan hadde noen fantastiske utspill som gjorde at motparten gikk bet i de samme utagngene.

Dermed ledet vi hele 72-2 etter første halvrunde.

Andre halvrunde tapte vi men vant kampen med 55 poeng , noe som gir ca 18-2 i Imp.

Dermed er vi klare for 3 runde i år også

SJ