Avansert søk


Juleturneringen - Arne og Bjørn har gått i tet

 Etter at 2 av 3 kvelder i årets juleturnering  er avviklet er det nå Arne og Bjørn som har inntatt tetposisjonen. De hadde en god andrekveld med en score litt over 60 % poeng og det var nok til å ta en grei tetposisjon.

På andreplass følger lederparet fra 1  kveld Dagfinn og Odd Harald ( Egil spilte som reserve for Odd Harald 2 kveld ) mens Nittedalsparet  Ola Enget og Åsmund Jørgensen ( her spilte Kåre Bogø som reserve 2 kveld ) innhar den foreløbige bronseplassen.

Som nevnt ovenfor var det Arne og Bjørn som vant 2 kvelden foran Anniken  og Dag med Tore og Steinar N på 3 plass.

Bak disse er det meget jevnt så her det gode muligheter til rokkeringer med en god avslutningskveld . Litt ujevnt fremmøte om dagen . Denne gang  var vi nede på 6 bord igjen . Tydelig at det skjer mye annet med reiser og andre arrangementer i førjulstiden som gjør fremmøte i klubben noe ujevnt.

Da er det bare å kraftsamle for avslutningskvelden i årets juleturnering. Vel møtt neste torsdag.

Vi samspiller med Galleberg fram til sommerbridgen starter

På medlemsmøtet 8. desember var det bred enighet om at høstens samspilling med Galleberg hadde vært vellykket, og at bridgekveldene er mye bedre med så mange bord som vi har vært med på i høst.

Vi ønsker derfor å fortsette samspillingen med Galleberg og vinterens terminliste er nå oppdatert fram til sesongslutt.

Ny nyhetsartikkel

Med drøyt 70 % forrige tirsdag tok Marius og Jostein kraftig innpå Geir og Svein. Men de holder unna ennå, ikke minst takket være to kvelder med gode stedfortredere..

Stilliga blant de beste etter 9 av 11 kvelder ( tre resulater strøket, altså 6 tellende)

Geir og Svein: 381
Marius og Jostein 378
Finn og Audun : 370
Alf Sverre og Tørner 345
Arvid og Kjetil 343

Her er hele alle resultatene : bridge.no/var/ruter/html/1225/klubbmesterskapet2016.htm

 

 

Resultater fra MP-treff 8. desember

 Frank og Bjørn vant MP-treff lokalt med gode 71,9 %. På landsbasis holdt dette til 67,3 % og en 5. plass i det 318-par store feltet.

Se her for resultater og spillkommentarer fra Geir Olav Tislevold.

Juleturneringen 2016 - Arne og Bjørn surfet inn seieren

 Arne og Bjørn hadde en grei ledelse etter to av tre kvelder i årets juleturnering og benyttet siste kvelden til å surfe seieren i land  med en kveldsscore på litt over 58 % poeng.

Nittedalsparet Ola og Åsmund hadde en meget sterk sistekveld med kveldsseier på fine 66.7 % poeng og avanserte med det  fra 3. til 2.plassen.

Også Jan Olav og Ivar hadde en fin sistekveld med 2.plass og vel 64 % poeng og med det ett fint avansement fra 6. til bronseplass i turneringen.

Dagfinn og Odd harald som innehadde 2.plassen etter 2 kvelder hadde en kveld på det jevne og dermed raste de ut av topp tre men det holdt likevel til 4, plasen

Siste kvelden ble spilt med 7 1/2 bord og det får vi være fornøyd med i disse førjulstider.

Da gjenstår det bare en kveld av årets sesong - men ikke hvilken som helst kveld men årets julebord som vi i år arrangerer torsdag 15 desember.

Hva venter deg her : super julemat. enda bedre drikke , god stemning , forhåpentligvis noe gode historier , premiutdeling for 2016 , og kanskje noen overraskelser.

Når dette er i havn trekker vi makker og spiller en kanskje litt amputert kveldsbridge.

Vel møtt til alle sammen.

 

 

Ny nyhetsartikkel

Tirsdag 6/12 arrangerer vi MP-treff 2016. Vi spiller en vanlig klubbkveld med 27 spill, men spillene er ferdig gitt, slik at vi også sammenligner oss med de andre klubbene i Norge som spiller samme dag. 
Det deles ut kretspoeng i  steden for klubbpoeng, og bridgeforbundet lover flotte premier !
I fjor ble Geir og Svein nr 2 på landsbasis, kan noen toppe det i år?

Vi har værrt bra med folk i det siste, ingen grunn til at ikke enda flere dukker opp på tirsdag !

Hafslo truleg utslegne i NM lag.

Etter stortap mot Sogndal, var det kun utklassingsiffer mot Vik som kunne gje håp om vidare spel i NM. Storsiger vart det, men truleg ikkje nok, og dermed er fort cupeventyret over for denne gong.

Klausen og Martinussen vant høstcupen

Arne Klausen og Pål Martinussen (bildet) vant høstcupen over fem kvelder i Vestvågøy BK. Se resultatliste sammenlagt.

John Inge vann fredagsbridgen.

Hans H. og Jonny var på god veg mot siger på fredagsbridgen, men svikta i sisterunden. Dermed vart det fritt fram for John Inge og Mariusz. Sluttresultat kjem på heimesida til Sogndal.