Avansert søk


Avslutning 2016 - start 2017

Siste spilledag var 06.12. 16.  I tillegg til turneringssluttspill hadde vi sedvanlig karbonadesmørbrød med alt tilbehør + lukket valnøtt og kaffe. Deretter trekning av en flott fruktkurv (som ble vunnet av Per og Ivar) før premiering:

Høststart: 1. Engelsen-Hustad 71,3%,  2. Ræder-Ræder 60%  3. Henriksen-Lykke 56,1%,  4. Vanvik-Pedersen 54,4%

Hovedturneringen: 1. Brenne-Heide 55,9%,  2. Tangen-Amdal  55,1%,  3. Henriksen-Lykke 54,1%,  4. Hopland-Jahren 52,9%. Ekstra trekkpremie gikk til Knudsen-Gjelsten.

Minner om styremøte 10.01.17 kl 0900. Endret til kl 0930.

GOD JUL TIL ALLE og vel møtt igjen tirsdag 10.01.17 kl 1100

 

 

 

Arendal BK holder årsfest for sine medlemmer på Eldresentert mandag 19. desember, av PHL

Planen er som på årsfesten ifjor, indrefilet, med bakt potet, sopp, grønnsaker (?) og bernaisesaus. Og så litt bridge. Og så spanderer vi et lite glass eller to. Jeg tipper startkontingenten blir på kr 100! Men vi må ha bindende påmelding. Jeg tar imot bl.a. på telefon 900 56777! Her er de som er påmeldt pr idag:
1. Petter 
2. Espen L.
3. Bo Lennart
4. Per Egil
5. Helge H.
6. Johan S. B.
7. Trond H.
8. Tor B.
9. Mette
10. Randi
11. Øyvind 
12. Grunde
13. Tom
14. Elin Mari
15. Espen H. 
16. John Artur

17
18.
19.
20.

Begge laga ute av NM

Etter at Os 2 spelte sin siste NM-kamp tysdag kveld er no begge os-laga ferdig med første- og andre-runde NM klubbar. Begge laga vann ein kamp og tapte ein, men dessverre var tapa for store til at nokon av laga kan gjera seg forhåpningar om tredjerundebilett.

 

 

 

Her er resultata med os-lag involvert:

Øvrige NM-resultat her

MVA-kompensasjon for 2015

MVA-kompensasjon for 2015

Norsk Bridgeforbund har på vegne av sentralleddet samt underledd søkt om MVA-kompensasjon for utgifter i 2015, og organisasjonen er tildelt totalt kr 1.370.949. 

Åpent Fredrikstadmesterskap og "ny mester"!

Denne uka ble Åpent Fredrikstadmesterskap avviklet med 25 par  (etter å ha blitt utsatt en uke), og det ble gledelig et lokalt par som seiret: Gratulerer til May Liss og Knut! 

På de neste plassene fulgte Tom og Lars og Johan og Geir, gratulerer til dere også!

Ellers har Jan Erik klart å "passere under radaren" når det gjelder oppdatering av nye mestere. Gjennom etterregistrering av gamle prestasjoner har han plusset på ca 100 mesterpoeng og rast igjennom og "blitt" sparmester. Gratulerer!

Adventskalenderluke 3

Fasiten på andre oppgavesett kommer søndag formiddag, men de av dere som allerede har sendt inn svar, kan jo begynne å kikke på det neste oppgavesettet.

 

Innleveringsfrist: Søndag 18. desember 12.00.

Ny nyhetsartikkel

29 november spilte vi 4 runde av juleturneringa med deltakelse av 10 par. Ernst og Alf Henning vant. Svein Audun og Vidar ble nr 2 og Jan Hugo og Frank Olav ble nr 3. Vi gratulerer.

Ny nyhetsartikkel

I år som tidligere år er Inderøy med i MP-treffet. Under følger resultatet fra klubb og på landsbasis. I begge tilfeller er det 27 spill som sammenlignes.

Resultater i klubb

Resultater på landsbasis

 

Gløggbridge, Lerum cup og Sonemeisterskap

 Påmelding her til Gløggbridgen
Makkerlause tek kontakt med Jan Frode, for paring.

Påmelding her til Lerum cup

Påmelding her til sonemeisterskap på Hafslo

For dei som lurer på nivået og trivselsfaktor på desse tre, så har Gløbbridgen høgst trivsel, Lerum cup høgst nivå, medan Sonemeisterskapen passar for dei fleste klubbspelarar i Indre Sogn. Sjølv om dette er første steg mot NM, er dette ei triveleg turnering, og ein treng ikkje spele KM finale, sjølv om ein kvalifiserer seg. Har vore låg deltaking seinare år, så mot opp!!

SPILLEKVELD 8. DESEMBER 2016 - OVERLEGEN SEIER TIL JOHAN OG SVEIN

Vi spilte 8. og siste kveld av høstens Hc-turnering og det møtte 9 par. Vårt veteranpar Johan og Svein vant suverent med hele 71,5% foran Bjørn Morten og Arild som oppnådde 64,6% og kom på 2. plass. 3. plassen gikk til Eirik Eskild og Svein B. som fikk 54,2%. Se fullstendig resultatliste på hjemmesiden.

Gratulasjon til vinnerne!

Vi gratulerer også Olav og Ole som etter loddtrekning ble vinnere av kveldens flax-lodd!

Så ønsker vi velkommen til neste torsdag (15/12) som blir siste spillekveld før jul. Klubben spanderer da karbonadesmørbrød!