Avansert søk


Årets spiller 2016

 Kampen om tittelen "Årets spiller" i Sørreisa bridgeklubb var tett helt til siste spillekveld 29.nov.

Steingrim sikret seg tittelen ved sin 2.plass siste klubbkveld. Vi gratulerer!

Sluttstillingen:

1. Steingrim 191 klubbpoeng

2. Jonny R   187 klubbpoeng

3. Ingebrigt   179 klubbpoeng

4. Berit         175 klubbpoeng

5. Dag          123 klubbpoeng

 

!

Referat

Styremøte på Skei, 13.11.16: Referat

(NB! KM par er flytta frå 18.03 til 25.03.)

 

4 bord!

2 elever fra kurset på folkehøyskolen våget seg inn i spillelokalet på Arbeidern. Vi var redd for at de skulle bruke mye tid, men det gikk veldig bra. 

Med tiden skal de helt sikkert lære seg å melde og spille bedre, de har potensial!

Eivind og Bjørg vant kvelden.

Neste tirsdag er det mestertreff, der vi skal konkurrere med spillere fra hele Norge.

 

Strømsvåg - Ekren med knepen seier

 Sist torsdag deltok klubben i den landsomfattende Mestertreffen. Strømsvåg - Ekren satt inne med en god score, men i siste runde fikk de juling av Geir Morten og Stinus, slik at en god plassering i totalen gikk fløyten. Einar og Per Stokke tok derimot full pott i sisterunden, og var bare ett fattig poeng i fra seieren.  På lørdag er det Julecup, og 18 par til start. Greier Ole Edvin og Odd Harry å forsvare fjorårets seier, eller vil det dukke opp noen overraskelser???   Vi starter kl. 11.00 . 

Juleavslutning torsdag 15 desember.

Hyggelig juleavslutning med 13 personer til bords, kosa oss med pinneribbe med godt tilbehør. Etterpå spilte vi singelbridge med rødvin som premie, og de som stakk av med flaskene ble Øyvind K, Bjørn Sverre og Øyvind S. Da ønsker vi medlemmer og alle bridgevenner en riktig god jul og vel møtt til nye bridgedyster på nyttåret.

Turnering i Årdal fredag 16/12 kl 18:00

 

Arne Håkon Laberg ahl@agnitio.no

09.16 (for 0 minutter siden)
 
til
 
 
 
 
 

Heisan

I Årdal BK har me no investert utstyr som fylgjer:

-          12 stk. Bridgemate II

-          12 stk. Bridgebord

-          PC og videokanon for løpande resultatoppdatering til salen.

 

Me har md oss Sunde Resirk AS som sponsor for turneringa.

 

Det er kjempeflott om de kan ta turen denne ettermiddagen. Frå eigen klubb blir me ca. 10 par

I tillegg vil det tradisjonelt være 5-6 lokale par som ikkje står som aktive medlemmar.

 

Denne turneringa kombinerar me med mat og hygge. Prisen som inkluderar mat er heller ikkje avskrekkande.

300 pr. person.

 

Her er link til påmeldinga http://bridge.no/ruter/turneringsinfo/1/2211

 

Dersom du melder deg på manuelt kan du ringe til Jan Gunnar Sponås på tlf. 95246449

 

Då er det berre å ynskje dykk velkomne til turnering.

 

Fint om de vidaresender invitasjonen til medlemmar i klubben dykkar.

 

Vh arne h.laberg

Førjulssingel m/julebord

En tradisjon har blitt etablert

Torsdag 15.12.2016

18-spills singel først og trivelig lag etterpå.


Invitasjon


Påmelding

Klubbkvelden 28.11.16, av PHL

Kun 3 1/2 bord, hvor gjestende Nina og Dimitar tok med seg kveldspremien. (Se kveldsresultatet under resultater - øverst på siden!) Jeg håper flere av klubbens medlemmer stiller opp på mandagskveldene fremover, nå er jo sjakken ferdig! 5 bord på spillekveldene hadde vært kjempebra - så gutter og jenter still opp fremover!