Odd og Piotr ser ut til å gå til topps i mandagens simultan! Gratulerer så mye!
En annen som hadde en morsom mandag var Haakon den Gode. Han hadde hvert fall et Eventyrspill mot de regjerende klubbmesterne Anders og Bjarte.

Det er ingen i sonen. Vest har åpnet 1kl, og makker har meldt inn 1sp. Hva nu?