Avansert søk


Sesongen 2016/2017 - første lille status

Først kretsen: I A-pulja har Fredrikstad 1 og Sarpsborg 2 kommet greit i gang i, mens Fredrikstad 2 og Sarpsborg 1 må forbedre seg kraftig for å unngå nedrykk (de 3 siste). I B-pulja er det foreløpig internt oppgjør mellom de lokale lagene Fredrikstad 4, Fredrikstad 3 og Torsnes - kjempebra! – men siden det legges om til 8-lagspuljer fra neste sesong er det kun én opprykksplass. May Liss spiller på Hjerterdamene som også må få mer flyt for å unngå nedrykk. I C-pulja er Sarpsborg 3 på tredje plass og kjemper om den ene opprykksplassen. I morgen er det nye muligheter for å kapre vinnerpoeng, lykke til alle lokale lag! I NM-lag er trekningen for 1./2. runde unnagjort, og slik det ser ut på papiret bør Fredrikstad 2 og Torsnes ha reelle muligheter til avansement til 3. runde, mens Fredrikstad 1 må imponere for å klare avansement. Resultatoppfølging på de tre lagene og andre lokale lag/lag med lokale spillere kommer når runden er ferdig. Seriemesterskapet starter opp første helg i november for 3. og 4. divisjon, mens de to øverste divisjonene spiller kommende helg.

4. Divisjon

Spillested 4. divisjon Hordaland er nå bestemt:

 

Høgskolen i Bergen, Møllendalsveien 6-8 (Samme som 2. helgen i fjor)

 

 Kampoppsett og tidsskjema er nå lagt ut under SM-linken ovenfor.

 

Startkontigenten på 2400 per lag betales inn til kontonr:

5205 20 28841

 

 

KM lag 2016

Vinnerne ble Vikersund BK med Lars Øivind Allard, Helge Lauvlid, Tormod Smith og Vidar Smith på laget.

Resultater her: bridge.no/var/ruter/html/0762/2016-10-22.htm

Sosial bridgeweekend på Guriset Fjellstue

Golsfjellet. 11-13 november. Start fredag 11.november kl.18.00

Påmelding på bridge.no

Simultanturnering 3.november

3.november ble det spilt simultanturnering i Inderøy BK. 

Her er resultatene på landsbasis (24 spill medregnet).

Her er resultatet fra Inderøy (alle 27 spill medregnet).

Julebord i Hjerter Konge

 Vi ønsker alle hjertelig velkommen til julebord hos oss i Hjerter Konge. Lørdag 3. desember er satt av til hyggebridge og påfølgende julebord. Her finner du innbydelsen. Påmelding gjøres via denne linken.

 

Seriemesterskapet.

 I helga står vår klubb som teknisk arrangør av 3.og 4.divisjon. I år har klubben virkelig greidd å mobilisere, og det er svært gledelig at vi stiller med hele to lag i 4.divisjon. Mitt tips er at begge lagene kommer til å være med i toppen. I tredjedivisjon tipper jeg laget havner på øvre halvdel, men ikke helt i toppen.

Ny nyhetsartikkel

Flott seier til Sigbjørn og Knut Olav i kveld.