Avansert søk


Ny vellykket enkveldsturnering - Seier til Steinar K og Egil

 Nok en av høstens mange enkveldsturneringer ble gjennomført i går kveld. Deltakelsen denne kveld  var på pene 7 1/2 bord - meget tilfredstillende ettersom 3 faste par var fraværende denne kvelden.

Kveldseieren denne gang gikk til Steinar K sammen med sin faste makker sesongdebuterende Egil med pene vel 63 % score.

På andre plass kom formann Bjørn som denne gang spilte med Terje Jørgensen som vikar for sin faste makker Arne.

Bronseplassen gikk til John Roar og Egil.

Neste uke er det skolehøstferie i distriktet men vi i Ræligen bridgeklubb tar ikke ferie. Vi håper på fortsatt god kveldsdeltakelse neste torsdag og  ønsker alle vel møtt .

Etter at høstferien er unnagjort starter sesongens første flerkveldsturnering - Høstmesterskapet som går over tre kvelder. Så det er absolutt mye forhåpentligvis mye god bridge å se fram til.

 

KM mix

I år arrangeres KM mix lørdag 3.desember. I år går turneringen sammen med Øyna adventscup som i flere år er blitt arrangert av Inderøy BK.

TURNERING AVLYST!

Invitasjon

Påmelding

 

Ny nyhetsartikkel

 Da nærmer det seg tid for ny sesong. Terminlista sier vi starter med Martnsbridge torsdag 6.oktober kl.19. Vi vil invitere spillere fra andre klubber i kretsen også, så meld dere på tidlig. Det blir lagt ut påmelding på bridge.no.

Gamle og nye medlemmer ønskes velkommen!

 

 Roar

Ny nyhetsartikkel

Overlegen seier til Vetle og Daniel i kveld.

Fårikålbridge

Lørdag 22. oktober var 58 hyggestemte spillere samlet til lørdagskos. Vi spilte først turnering over 42 spill. Anton og Tim stakk av med seieren foran Olav og Arnold. Håvard og Ola tok tredjepassen. Etter spillingen var det til for fest og fårikålmiddag. Vi takker alle medlemmer og spillere for en svært hyggelig dag.

Resultat

Singel