Avansert søk


Brynjar

 Andre kveld av klubbmesterksapet ble vunnet suverent av Svein Kåre og Jonny, med Alexander og håkon på andre plass.

Sammenlagt leder Jonny og Svein, med Viggo og Svein Erik på andre plass

IMP1

Gratulerer til John Ivar og Kent som vant A-puljen i kvld og gratulerer til Wenche og Kari som vant B-puljen.

over 4 bord

Vi må vel si oss OK fornøyd med 4,5 bord i kveld. En del spillere har også "gyldig" fravær, så de kommer tilbake,

Vi har vedtatt en terminliste, den kommer utover i uka her, men vi kan si at vi vil kjøre litt flere enkelkvelder fremover (kun en turnering før og etter Jul) Så da vil vi ha flere kvelder med 2 premier. (vinner og nærmest middels)

I kveld gikk Eivind og Arvid av med seieren foran Kari og Kai, Gratulerer!

I disse dager går bridge-OL av stabelen. Her har damene gått videre til kvartfinalen og spiller siste rest av den tirsdag. Her kan du se resultatene. men kampene går også live på BBO, så du kan inn å sjekke der i kaffepausen....
Ellers er det flere som skriver blogger om OL, de kan du lese nerderst på bridge.no siden.

God bridge og kos deg i sommervarmen...til neste mandag! :)

 

 

Mandag 12.09.16

 Seieren i kveld gikk til May-Liss Lian og Knut Molander. Vi gratulerer.

Magne og Trond Are vann 3.Kveld av Haustturneringa 12.09.16!

I tillegg rakk Magne heim til ønskekonserten! Daniel og Leif på fin 2.plass!

Bjørn og Frode vann 12. september

Spelinga måndag 12. september blei vunne av Bjørn Hauge og Frode Dyrstad. 60,9 % score blei det til slutt, medan Anders Johansson - Ole Høgsve blei nummer to med 59,4 %. Tredjeplassen gjekk til Per Skotheim - Hans Victor Koch med 55,2 %.

Resultat og spelstensilar

Neste måndag er det simultanturnering som står på programmet.

Vel møtt!