Avansert søk


Klart for Averøy- cup

! 14. mars har de lokale bridgespillerne sjansen til å støtte opp om den eneste åpne turneringen som er igjen på ytre Nordmøre. Averøy BK med Kjell Myran i spissen holder fortsatt koken og fortjener at vi stiller mannsterkt opp. Kom igjen! Still opp!

Påmelding direkte til Kjell Myran på tlf, eller via nettet: www.bridge.no/ruter/turneringsinfo/1/1394

Torsdag 12. mars

Ole Johnny og Øyvind nok en gang på toppen, ser ut som Stene Killers er ustoppelige.

Slik melder en kretsmester

Mens vi venter på lørdagens happening deler jeg denne med dere.Følgende spill avstedkom under fjorårets KM Par, og Odd Harald Sundet viste med tydelighet at tittelen som kretsmester var fortjent.

 

Einar og Per vant siste klubbkveld.

Einar og Per var suverne på torsdag og vant foran Jan Roger - Steinar . På tredjeplass kom Lars Ole og Arthur. Den noe labre oppslutningen skyldes nok forskjellige ting, vi får anta at det blir mobilisert , slik at vi er tilbake på 5 bord de siste kveldene før påske.

Ny nyhetsartikkel klubbkveld den 26 feb.

Simultan den 26 februar. 

NM - klubber.

Sunndalsøra BK 1 skal spille hjemmekamp mot Fosnavåg I 5.runde . Kampen arrangers søndag 22. mars. Norsk Bridgeforbund har allerede bekjentgjort trekningen for 6.runde, og hvis Sunndalsøra vinner sin kamp mot Fosnavåg skal de ha hjemmekamp mot Bergen Akademiske I 6.runde. Vi får håpe våre gutter spiller en god kamp mot Fosnavåg og kniper seieren.. Da blir det en skikkelig storkamp her på Øra I 6. runde. Kan dette gå helt til finale ???

Meløy og Hammer vant spillekvelde 03.03.15.

Jarle Meløy og Jarle Hammer (bildet) vant 3. spillekveld av klubbmesterskapet 2015. På plassene bak fulgte parene Fredheim-Berg og Pettersen-Nilsen.

Sammenlagt etter 3 av 10 spillekvelder leder Fritz Johnsen og Kjell Bråthen foran parene Meløy-Hammer og Karslen-Melkeraaen.

Rolig og effektivt årsmøte - Kveldsspilingen vunnet av Ivar og Jon

Årets årsmøte ble avviklet i går torsdag 12 mars  på relativt effektive vel 1/2 time. Alle de vanlige årsmøtesakene som årsberetning 2014, regnskap 2014 og budsjettt for 2015 gikk greitt gjennom . Styret hadde i år lagt frem et forslag om endring/økning av årskontingeneten for medlemskap i klubben til kr 250 med virkning fra 1/1 2016. Dette ble enstemmig vedtatt Kun to tillitsvalgte var på valg i år nemlig nestleder Arne Stenersen og kasserer Steinar Nordli.  Begge ble gjenvalgt med akklamasjon for to nye år. . Leder Bjørn takket tilslutt alle tillitsvalgte og medlemmer i de forskjellige komiteene for stor og fin innsats løpet av 2014 og så frem mot like god innsats i dette året.

Før kveldspillingen startet koset vi oss med deilige karbonader og den vanlige utlodning.

Kveldspillingen ble vunnet av Jon og Ivar med pene 63,4 %. På de neste pallplassen fulgte Steinar K og gjestespiller Knut Mygland og på tredje Tore og Steinar N.

Neste torsdag er det bare å kvesse knivene for fortsatt fight om klubbmesterskapet. Det er halvspilt og to kvelder gjenstår før årets klubbmester kan kåres.

Ny nyhetsartikkel

Gratulerer Rolf Amundsen

og  Rolf Janserudvangen

med seieren sesongavslutningen

23. april 2015


 

 

 

Spillekveld 12. mars

Etter gledelige 6 bord forrige uke var det frafall i kveld og fire bord var i aksjon. Torstein og Willy spurtet best og vant med 30 p etter butler-beregning. Andreas og Knut ble nr. 2 og Arne - Olav tok tredjeplass.

 

Søndag er det KM mix par på Kolbotn - det er fortsatt muligheter for å melde seg på. Neste lørdag (21/3) er det Østfoldmesterskap for lag i Greåker, og søndag (22/3) er det KM singel på Ås. Støtt opp om de lokale turneringene!

 

Minner om styremøte førstkommende torsdag (19/3) kl. 17.15.