Avansert søk


Finn deg en kløvermester!

- eller en som har samlet enda færre mesterpoeng, og meld deg på til fadderturnering på Øiseth 1. november. Her er det ingenting å vente på, og det er de rutinerte som må ta ansvar.

Da er vi igang....

.......med årets sesong. Vi hadde et styremøte i kveld og terminlisten er satt, men det vil ta noen dager å legge den ut da jeg ikke rekker å skrive den nå....men vi gir beskjed når den er klar. Neste mandag er satt av som i kveld, en vanlig kveldsturnering.

Sesongens første vinnere var.....(trommevirvel)...Eivind og Ivar foran Runar og Morten K. Grattis ! Vidar og Ove ledet mye av kvelden, men datt ned til 3 plass til slutt.


Jeg lovet et spill i forrige uke, dessverre rekker ikke alltid timene til, men jeg tar det med her.

 

Kragerøcupen ble også spilt i helga. På startlisten var det flere kjente og ukjente helter. Dere kan selv se resultatlista her.

Bridgeambassadør i Adresseavisen

Bridgeambassadør i Adresseavisen

Rolf Henriksen fra Trondheim er en flott ambassadør for bridgen - artikkel i Adressa.

Leif Magne og Jan attende med brask og bram! Vann 7.Kveld av Sommarbridgen 01.09!

Nils og Helge vart nr 2!

Stigande deltakelse, og fleire er på gong. Flott! 

Info

 

Fra Generalsekretæren


 Hei igjen Snorre.

 
Vi hadde som du vet styremøte i helga. Protokollen fra møtet må du nok vente med til denne er endelig godkjent av styret. Regner med at dette er på plass i løpet av en ukes tid (grunnet hektisk program –se nedenfor).
 
 EM i Tromsø: Her jobbes det for fullt både med finansiering og markedsføring. Vi sendte i forrige uke en søknad om tilskudd på 5 MNOK til Kulturdepartementet (vedlagt). Her legger vi nå inn fullt trykk på politisk oppfølging, både i Tromsø / Nord-Norge og nasjonalt (Kulturdepartementet, Kulturkomiteen, Stortinget).
 
Markedsføring EM-2015: Undertegnede drar til The Cavendish i Monaco i morgen, og har fått lov til å presentere EM i Tromsø fra podiet i forbindelse med premieutdeling (lag) og auksjon (par) i morgen kveld. Vi vil også være synlige med presentasjoner og målrettet markedsføring i blant annet Sanya (Red Bull World Series), European Champions Cup (Milano, 13-15.11), Fall Nationals i Providence, USA (27.11. – 7.12), og selvsagt i NM Lag, SM og andre Norske Turneringer.
 
Tankesport er tøft!
 
 
Snakkes – ha en flott dag!
 
 Med vennlig hilsen
 
Knut S. Brinchmann
 
Generalsekretær / Secretary General

Arkiv

 

Ny nyhetsartikkel

Resultater fra klubbkveld 11/9

Ny Terminliste.

Har laget en ny terminliste som tar for seg turneringer utenbys. Du finner den i egen fane øverst på forsiden.

Terminliste for klubben trenger vi ikke for vi spiller jo stort sett bare Howell turneringer. Når vi skal ha singeltunering vil det bli sagt fra om i god tid.

Vi har ett lag i seriemesterskapet 3 div. som består av Torgeir, Ole Jørgen, Jon, Jan, Vicky, og Stig.

Men vi trenger også ett lag i 4 div. Se dato i terminlisten og lag ett lag. Gi meg beskje så kan jeg melde dere på.

4.div blir spilt i Skien, mens 3 div laget skal til Tvedestrand i år.

Vi bør også prøve å stille med 2 lag i km lag. Dette er kamper som blir spilt hjemme privat, og der kan vi stort sett velg dato selv.

SJ