Avansert søk


Ny nyhetsartikkel

Inderøy BK spiller også sommerbridge i juli - så kom og spill. Dess flere som kommer, dess morsommere :)

Sist torsdag var det i to av spillene samme type spilleprøve. Du spiller motspill, og sitter bak bordet. Du kommer inn, og ser at det kan være lurt å vri til den sorten der det ligger 9xx i bordet. Selv sitter du med D108x/D107x. Hva spiller du? I begge tilfellene skal du spille et kort som stikker bordets nier, i tilfelle spillefører har Eknx. Har spillefører det, vil han gratis slippe fargen om du spiller et lite kort, for det vil være større sannsynlig at honnørene er delt, enn at begge sitter sammen. Dermed må makker opp med kongen og spillefører får bare èn taper i fargen. Spill derfor tieren! :) Hvertfall når du har åtteren i tillegg. Der du har syveren, er du avhengig av at makker har åtteren...
Sjekk spill 10 og spill 15 fra torsdag 3.7.14. I spill 10 holder du spillefører på 10 stikk i 4 spar om du vrir kløver 10, og i spill 15 er spillefører avhengig av å finne hjerteren for å få 9 stikk i hjerter om du vrir ruter 10... :)

Dårlig start i Seriemesterskapet

Det ble ingen stor helg for oss første helgen av Seriemesterskapet.

Lørdag satt Harry Arne og Jon i veldig utur. De fikk 1 slem og 2 utganger i mot seg som ikke ble meldt på noen av de andre borda.

Jan og jeg spilte brukbart å ledet butleren etter Lørdag. Søndag var det ingen av oss som hadde noe å skryte av.

Det ble spilt 3 kamper på lørdag, der tapet vi 2 og vant 1.

 Søndag vant vi en og tapte en, dermed ligger vi nest sist, men det er tett.

Bortsett fra lag Svihus som har tatt en klar ledelse (dette laget slo vi) er det bare 11 poeng opp til Wilander på 2 plass.

Slik er stillingen etter første helg.

Svihus 94 - Welander 80 - Steinmoen 76 - Jacobsen 74 - Vi 69 - og Ljosland 52

Vi kommer sterkere den 2 helgen -:)

2013

 

Risørs største spiller vant igjen

Odd Ivar vant igjen med meg som makker denne gangen.

Når kortene sitter riktig er det ikke lett å stoppe denne blide mannen.

Mottoet hans er jo,, jeg har ikke kommet hit for å spille delekontrakter -:)

Gledlig var det også at vi var 15 par denne kvelden, håper dere alle kommer neste gang også.

Husk påmelding til julebordet.

Julebordet 2011

Referat fra julebordet kommer i løpet av helgen

2014

 

Medlemslister

Nå har jeg omsider fått medlemslisten a jour. Når dere går inn på vår klubb og klikker på medlemmer, kommer hele den redigerte listen opp. Klikk på deres eget spillnr. til venstre, så kommer det opp et nytt bilde med deres egne data. Er det noe der som er feil eller ufullstendig, så send meg en mail eller en SMS, så skal jeg gå inn og rette det. Nå forlanger forbundet:
Fullstendig navn og adresse, fødselsdato og år, mobiltelefon og e-mailadresse. Hvis jeg ikke har alt dette, klarer jeg ikke å få nye medlemmer registrert. Hvis  ikke "gamle" medlemmer bryr seg om alt dette, så er dere heldigvis registret etter gamle metoder og kan ha deres personalia i fred. Det neste blir vel, høyde. vekt og skonummer.
 
Beste hilsen Aase

KM-par