Avansert søk


Kretsting 2014

Kretsen hadde lørdag 26. april et svært hyggelig og interessant kretsting på Ajer:

Det ble bl.a. vedtatt at KM par i 2015 skulle gå tilbake til fri påmelding, men at arrangementet fortsatt skal gå kun over 1 dag.
Vi legger ut protokollen så snart den er skrevet og undertegnet!

På kretstinget fratrådte Helen Johansen som leder og Stein Bratteng som kasserer. Takk til dem begge for innsatsen for bridgen i Hedmark og Oppland. Ny leder er Nils-Otto Eliassen fra Kongsvinger BK, mens undertegnede overtok kassererjobben.
Lars Eide fratrådte som rekrutteringskontakt og ble erstattet av Lasse Knutsen fra Stange BK.

mvh Egil

Protokollen finner du her.

Kveldsturnering 24/4

Resultatfrakveldsturnering 24/4

Sommerbridge Brufoss BK

Oppstart sommerbridge 8/5

Franks haisuppe slo Steinars bankebiff

I KM- lag klarte ingen av de to Engerdalslagene å slå til (det ene var sågar befestet med proffspiller fra BOM). I innbyrdes oppgjør vant Steinar, Juul, Trine og John mot Frank, Jon, Jo-Gaute og Oddgeir (proffspiller), mens totalt var det helt motsatt. Kretsmestere i lag ble forhåndsfavorittene Tynset/BOM. Link til resultater finner du HER.

Etterpå ble det avholdt kretsting. For det meste besto det av formaliteter, men det er verdt å merke seg at kretsen støtter klubbene nå med opptil 800,- pr. kursist (mot 400,- tidligere). Dette bør være en god gulrot å tygge på for klubbene; er det dette som skal til for å få Tynset og Elverum på banen innen rekrutteringsarbeidet?

 

Et bidrag til seieren

Laget vårt vant de tre første kampene, noe vi var fornøyd med ettersom målsettinga var å vinne minst to. Utfordringene sto dermed også for kø; i monradturneringer møter du lagene rundt deg på resultatlista, og vi lå skremmende høyt etter tre runder.

I fjerde runde møtte vi vinnerlaget, og en titt på butlerlista i etterkant gir spekulasjoner om korrupsjon; Motstanderparene tronet på de to øverste plassene etter endt slakt. I et av spillene havnet vi i feil slem, og undertegnede må nok en gang ta på seg skylda for miseren.

Hvordan ville du og din favorittmakker ha meldt for å nå toppkontrakta 6 spar NS?

Stusselig oppmøte

Det kom kun 11 mennesker idag Altså kun 2,5 bord, men vi valgte å spille 20 spill og hyggelig hadde vi det.

Scorene er jo veldig tilfeldig med kun 2 bord, så denne kvelden teller selvfølgelig ikke i noen sammendrag.


Litt tilfeldigheter gjorde at det var lite oppmøte i dag, så vi satser friskt igjen neste mandag. Da starter Sommerturneringen, så lenge det er nok spillere holder vi på hele sommeren, så hvis det ikke står noe annet på denne siden er det bare å komme. Nå til mandagen skal jeg spille med Ivar.....da kan mye skje.....jeg gleder meg !

God 1. Mai feiring til alle !

Hadelandsmesterskapet 2014

 

 Mesterskapet gikk av stabelen på Brandbu den 27. april med 19 par på startstreken. Det ble spilt 57 spill og Jan Guldbrand Ohren og Svein Magne Granheim ble forholdsvis klare vinnere. Resultatene for de beste ble:

Pl % Navn Klubb
1 58,6 Jan Guld. Ohren - Svein M. Granheim Hen BK - Asker BK
2 56,1 Geir Vannebo - Ole Wirstad Kløver Ess
  56,1 John Ivar Seiersten - Tron Skiaker Hen BK - Brandbu BK
4 55,8 Sigurd Frydenlund - Åge Olsen Lørenskog BK
5 54,1 Helge Berg - Bjørn Bergersen Lørenskog BK - Jessheim

For fullstendige resultater se her>>>>   

 

 

Handycap 3

Gratulerer til Ole Martin og John Ivar med seier på årets siste ordinære spillekveld. 

Gratulerer til Erik og Leif Magne som ledet Handicap turneringen fra start til  mål

Mandag 28.04.14

 Vi gratulerer Fred Hansen og Johnny Bråten med seieren i kveld,

4. kveld " Vårspretten "

Ivar og Eli i form i kveld og tok med vinen hjem :) Torild og John Helge på andre, og hyggelig gjensyn med Jarle og Sigve som kapret tredjeplassen. Heldiggriser: Mona og Erik. Sammenlagt i " Vårspretten " : 1. Jan Muri. 2. Eli. 3. Ivar. 4. Jan F. 5. Hege. Nå blir det sommerferie i Gann. Spillingen starter mandag 1. september.