Avansert søk


Påmelding NM-lag

Påmelding NM-lag

Vi minner om at påmeldingsfristen for NM-lag er 1. oktober. Les mer om dette her.

Klubbtur

 

 

Pinsetur med danskebåten

6. - 8. juni.

Invitasjon:

Påmelding:

 

 

Sparebanken Møre sponser NM-lag 2013

Sparebanken Møre sponser NM-lag 2013

Arbeidet med sponsorer til neste års arrangement er startet, og Sparebanken Møre er første sponsor vi har inngått avtale med. Vi takker for støtten!

Resultat kveldsturnering 13/3-14

  1. Thor Holm-Åsmund W. Eriksen 106

 2. Rolf Bentsen-Rolf Nyhuus  93

 3. John Grinde-Morten Olsen  89

 4. Tor Aksel Lillehaug-Ole Jørgen Olsen  85

 5. Jan Runar Andersen-Helge Fredriksen  79

 6. Lars Petter Isaksen-Jarle Melby  77

 6. Harald Gren-Yngvar Andwersen  77

 8. Bjørn Lerstad-Morten Langås  74

 9. Greger Dahl-Tom Pettersen  72

10. Leif Bekkeli-Odd Hugo Knudsen 67

11. Jorunn Hætta-Per Hætta 61

 

 

Stiftelsen Kjell Holm sponser NM-lag  2013

Stiftelsen Kjell Holm sponser NM-lag 2013

Stiftelsen Kjell Holm, som har som formål å støtte og utvikle kulturelle og samfunnsganglige tiltak, sponser NM-lag 2013. Vi takker for støtten.

 

Jon og Ernst vart Klubbmeistarar 2014

Klubbmeistarskapen 2014 vart avslutta i kveld. Sjølv om Hans og Stig Rune gjorde eit heidarleg forsøk, klarde dei ikkje å ta att Jon og Ernst i samandraget.

Me gratulerer Jon og Ernst som klubbmeistarar 2014.

Samanlagtlista:var/fckeditor/klubber/file/1532%20Gaupne/Klubbmeistarskap%202014(7).pdf

Ålesund kommune støtter NM-lag 2013 i Ålesund

Ålesund kommune støtter NM-lag 2013 i Ålesund

Nok en sponsor er på plass. Denne gangen er det Ålesund kommune som har valgt å støtte oss. Vi takker for støtten!

Programmet i NM-finalen

Programmet i NM-finalen

I finalen 2013 ønsker vi at banketten skal være det en bankett bør være. At vinnerene er kåret og at vi kan feire disse over en god middag, der en slipper å tenke på at en skal opp tidlig neste morgen for å spille siste runde. For å få til det har BK Grand søkt NBF om å få avvikle kampene på 28. spill, i motsetning til dagens 32 spill.

Forbundet har innvilget denne søknaden og på arkfanen for "Program" vil du se detaljert programoppsett for alle rundene i finalen.

Istid, KM Mix og KM Par

Istid 2014 ble vunnet av Ole og Ronny, de vant med knappest mulig margin forran Espen og Olav. På tredje plass fant vi Lars Kristian Moen med makker.

KM Mix ble vunnet av Oddrun Godejord og Lars Erik Steine fra BK Norrøna. Jessheim var godt representert og kapret like godt de 3 neste plassene på resultatlistene. Best av Jessheim spillerne var Henning og hans mor på 2 plass med 35 Poeng. 3 plassen gikk til Terje og makker Bente med 34 Poeng, mens den litt kjipe 4 plassen gikk til Ronny og Anne-Bi med 33 poeng.

KM Par er "rett" rundt hjørnet, det er per dags dato påmeldt 6 Jessheim par. Nok engang ser det ut til at vi er klubben som har best oppmøte på et åpent kretsmesterskap. Det er plass til flere par, så det er bare å henge seg med å melde seg på. KM Par blir spilt den 28 og 29 mars på Folkets hus i Strømmen.

Ellers så må jeg si at jeg er imponert over at vi klarer å opprettholde antall deltakere på klubbkveldene våre. Det er forøvrig 17 stykker som har meldt sin interesse til å være med på danmarksturen vi skal ha i slutten av November.