Avansert søk


En ny bridge kveld er ferdig.

Hermund og Janne nr 1

Resultater 6. mars

 

Torsdag 6. mars spilte vi femte runde av Klubbmesterskapet. Kolbjørn og Marian vant med 65,7 % foran Kjetil og Ståle som fikk 57,4 %. Tredjeplassen fikk Ulf og Sverre, med 56,9 %.

Sammenlagt etter fem runder leder Ulf og Sverre foran Kolbjørn og Marian, med Erik og Asbjørn på tredjeplass.

 

 

 

NBF

Vinterturnering

Gratulerer til Erik og Stig som var best i kveld

Pokalen hjem etter kjempespurt i KM Par

Odd Harald og Geir hentet hjem sin andre tittel for uka da de vant KM- par nå på lørdag. Stig og Jørgen Petter ledet godt som hele dagen, men med gode spurtegenskaper klarte OH og Geir å snike seg forbi. Vi gratulerer selvfølgelig. Dette kommer som toppen av ei kransekake av ei bridgeuke i Engerdal. I tillegg til at KM-tittelen kom seg opp Misterlia kan klubben skilte med å ha 12,5 bord i aksjon denne uka (5,5 på tirsdag og 7 på torsdag, mot Trysil), i tillegg til 4 deltagende par i KM. Vi applauderer selvfølgelig oss sjøl!

Resultater fra KM Par finner du her.

NM Damer Lag

Vi gratulerer Tone T. Svendsen med nok et NM-gull !  På Laget "Hells Angels" spilte ho med Tonje Brogeland, Gunn Tove Vist, og Stine Holmøy.

Resultater: http://bridge.no/var/ruter/html/9901/2014-03-08-09_nmdamelag2014.htm