Avansert søk


Vinterturnering i mars

 

På årsmøtet ble premierte turneringer våren 2014 bestemt.
Den første er en 4-kveldsturnering på klubbkveldene i mars.
Alle 4 kvelder er tellende (4.3., 11.3., 18.3. og 25.3.)

 Se også terminliste.

Ronald og GeirAtle

 Ronald og GeirAtle vann forran JonTerje/AnneBerit, på 3plass kom Terje/Olav og Øystein/Kåre

Resultatene finn du her:

Klubbmesterskapet - 8. kveld

Arild og Trond M med på to på rad! 7 bord er bra, men fortsatt plass til flere. Resultater.

5. kveld i klubbmesterskapet

Tore og Nils-Otto vant kveldens spilling. de 4 beste ble:

1   22,5 *  63,9  Nils-Otto Eliassen - Tore Thorstensen     
2 15,8 * 59,7 Ola Harald Moen - Mons Hordvik
15,8 * 59,7 Kjell Arne Holth - Jan Erik Lübker
4 10,1 * 56,3 Fredrik Korsen - Jan Frode Sjøberg

 

Ny nyhetsartikkel Klubbkveld den 27 feb.-14

 Bjarte Myklebust og Roger Møller stakk av med 1 pl. i kveld. 

5.kveld i vårturneringa.

Delt førsteplass mellom John Inge-Nils og Torstein-Hans Herman på siste klubbkveld.

Per Gunnar og Jørn Stian tok suveren seier i Kabelvåg.

 

 

 

 

Det var bra oppmøte i Kretaveien 4. mars.

Klubbens beste par vant foran de 3 mix-par.

Neste tirsdag starter klubbmesterskapet som går over 6 kvelder. Vinner er den eller de som får mest klubbpoeng. 1000 kr i dusør!

Fredag førstkommende blir det middag og kortspill i Bridgens hus før Lofast-turneringen. Vi er spent på om Gunnar får lov å komme.

Selvom Fjellrypen har truet med å dukke opp blir det ikke mer enn 2 fra Harstad, det kan bli en rolig helg....

 

 

 

 

 

Torsdag 27/2.

Sivert og Torstein var klart best i kveld.

Mens Marijan har en knapp ledelse i handicapturneringa.

Resultater 4. mars

 

 

Dessverre var det mange feilutregninger på slippene denne gang.
Hele 6 slipper måtte korrigeres.
Naturlig nok hadde dette også konsekvenser for resultatrekkefølgen.
Her er den justerte listen:

 

 

 

 

Årsmøte!

Husk årsmøtet torsdag 6/3 kl.1815!