Avansert søk


Så nær så nær, men

Seriemeisterskapet 2013/2014, 3. og 4. divisjon blei avslutta helga 1. 2. februar. Os sitt lag i 3. divisjon hadde eit vanskeleg utgangspunkt før siste helg, men etter ein god laurdag var det godt håp å behalda plassen i divisjonen. Men to tap søndagen blei for mykje, og det enda med nedrykk, omtrentet eit VP for lite til å behalda plassen (måtte hatt tre lag bak på lista for å behalda plassen). På laget spelte Bjørn Hauge, Thea Hauge, Kåre Kristiansen og Leif Juvik. Vi går for opprykk igjen neste sesong!

 

Resultat 3. divisjon avdeling G her

Seriemesterskapet 2013/2014

Første helga i februar 2014 ble seriemesterskapet arrangert, og her er sluttresultatene.

I 3. div. pulja som ble arrangert på Mo vant Sømna BK (Grude - Brekk - Grude - Lund). I 4. div. puja som ble arrangert på Mo vant Båsmo BK (Lunde - Karlsen - Jensen - Birkelund), mens 4. div. pulja som ble arrangert i Sandnessjøen ble vunnet av Sandnessjøen BK (Moe - Hansen - Hansen - Indregård).

GRATULERER MED INNSATSEN!!

Thea på jentelandslaget!

Norsk Bridgeforbund har tatt ut landslagstroppane for 2014, og Thea Hauge er med på jenter U25-laget. Vi gratulerer med uttaket! (Biletet er frå Nyttårsturneringa i Eldresenteret 29. desember)

Alle landslagstroppane her

Ny nyhetsartikkel

Tvedestrand BK vant 4 divisjon i helgen og rykket opp til 3 divisjon.

 

På laget spilte:

Elin Mari Langaas-Tom Danielsen

Tore Kjell Dalene - Jens Ivar Gunleifsen

Vi gratulerer.

Galleri

 

Seriemesterskapet 3. og 4. divisjon

I helgen ble andre helgen av seriemesterskapet spilt for 3. og 4. divisjon. Klubben har hatt ett lag i tredjedivisjon, lag Haram, og ett lag i 4. divisjon, lag Grand.

Resultat 3. divisjon, som endte med en tredjeplass.

Resultat 4. divisjon, som endte med åttendeplass.

Førstkommende helg er det andre helg av 1. og 2. divisjon, og derfra blir det overføringer på BBO. Klubben har to lag (lag Fidjestøl og lag Hartvigsen) i 2. divisjon, og så må vi heie på de nye landslagsspillerne Tejre og Nils, og lagkamerater,  på Møre og Romsdal sitt lag i 1. divisjon.

Odd Egil og Tommy vant 3. februar

På andreplass kom Jon Terje og Svein Jarle foran Harald og Arnfinn på tredjeplass.     

Liveoppdatering

Vinnerne, Ronny, Martin, Ole og Kurt

 

Motspill #1 fra 4 divisjon

 

 

Thorbjørn og Runar har ikke spilt mye sammen, men i helgen spilte de jo veldig bra ! (det viser butleren)
Motspill er den vanskligste formen for nye makkerpar. Dette med å gi signaler i rette possisjoner er en erfaringssak. For man skal ikke gjøre det enkelt for motparten med å konsekvent legge fordeling eller styrke. Det skal kun gis signaler til makker når han trenger det.

 

Her er et spill der de gjorde det vanskelig for motparten: