Avansert søk


Klubbkveld den 30 jan. 14Ny nyhetsartikkel

 Inge Longva fra haramsøy BK. og Bjarte Myklebust vant i kveld.

Klubbmesterskapet - 4. kveld

Paul og Jan F til topps i kveld. 7 bord lover bra for resten av vårsesongen.

Vinter 2 - 4. spillekveld

4. spillekveld ble vunnet av Eva - Britt, foran Agnes - Irene med Olaug - Wenche på¨tredje plass.

Resultater er publisert.

Salen 3

 

Sven Pran

 

Et stort drypp av meg !

Min filosofi i konkuransebridge (som de fleste andre) er å spille jevn og stødig bridge uten å ta de store sjansener og samtidig minimalisere feil og tabber. Da kommer resultatene av seg selv. (Nå er det sikkert noen som reagerer på at jeg sjanset en del på xx'ene som jeg skrev om tidligere, men den situsjonen var noe spesiell og jeg gikk all in på slutten av parturneringen for vi var til slutt under 2 spill fra premie.) Men vedrørende de tabbene som stadig kommer, særlig for oss som ikke spiller så mye. Her et et slikt spill fra lagkampen på Island.

Helgens yngstemann i dyp konsentrasjon

 

Dag Håvard og Dagfinn i kappestrid

 

Torsdag 30/1.

Det ble ny seier til Tore og Jan Gunnar, som har en god ledelse sammenlagt nå.

Neste gang blir det simultanturnering, og siste kveld i klubbmesterskapet.

Så satser vi på en handicapturnering etter det kanskje?

Hele 8 spillere fra vår klubb skal delta i divisjon i helga.

Lykke til alle sammen!