Avansert søk


For en bombe !

Premielisten til Vinterturneringen som vi avsluttet i kveld var i prinsippet ferdig forrige gang. Eivind og Ivar ledet med en mil. MEN gamlegutta tålte ikke presset i avsluttningen. De fikk kun 41,1 % ikveld og når PJ og Ove cruiset inn til seier i kveld med nesten 59 % gikk de forbi med fattige 1,7 prosentpoeng. Morten og Arild vant 3 plassen sammenlagt. Her er hele listen

 

For de som venter på spill fra i kveld må vente en stund. Det var noe å skrive, men denne sjela trenger litt fri fra bridgen nå noen timer. Du kan heller lese om et par spill fra Island under.

Ellers til info: Laget til Steinmoen skal spille siste runde av 4. div til helgen og siden de leder ligger de i god rute for opprykket. Vi trenger all støtte vi kan få

Kontingent-info 2014

Her kommer nødvendig info om kontingenter etc fra formannen!

 

Olav og Kåre vann årets første simultan

Første simultanturnering i 2014 blei spelt måndag 27. januar, og vann lokalt gjorde Olav Monstad - Kåre Solibakke med 63,5 % score. Kåre Kristiansen - Unni Skreslett blei nummer 2, og Bjørn Hauge - Frode Dyrstad 3. Resultat på landsbasis blir oppdatert fortløpande ettersom resultata kjem inn. Link  her. Neste simultanturnering går måndag 24. februar.

Lokale resultat og spelstensilar her

Ei lita meldenøtt til

Jeg har fått tre innspill på forrige meldenøtt, men jeg avventer litt før jeg kringkaster. Det er greit å tenke at dette ikke er noen fasit-nøtter, mer ment som interessante meldeproblemer for (kanskje?) den litt mer drevne. Igjen har motparten sperreåpna, og dette gjør ting verre.

Du sitter denne gangen vest, og nord starter det hele med 3hj (oftest 7-kort, under åpning). Din makker iøst drar til med ei dobling, opplysende sådan. Så er det din tur; hva melder du?

Fritt for å melde slem

Å diskutere spill med makker er lurt, noen ganger må man ha noen avtaler som gjør at man havner i rett kontrakt. Var du og makker i denne slemmen sist tirsdag?

 

Simultanbridge

Gratulerer til Øystein og Ragnvald som var best igjen

Mandag 27.01.14

 Seier til Inger Opsund og Thor Kjennbakken i kveld.

Beste spiller for Januar ble Per Rømoen. Vi gratulerer

3. kveld klubbmesterskapet.

Geir og Eli best i kveld, foran Jan F. og Jan Erik. Hilde og Bente på tredje. Heldiggriser: Nils og Leif!

Averøycupen prøver igjen 8. mars

Grunna låg interesse i januar vart det ikkje noko av Averøycupen. Averøy BK har imidlertid bestemt seg for å gjere eit nytt forsøk på å arrangere cupen. Den nye datoen er 8. mars. Dette er vel omtrent den einaste turneringa som er igjen på Ytre-Nordmøre. Det er difor viktig å slutte opp om turneringa.

Påmelding kan gjerast her.