Avansert søk


Vinter 2 - andre spillekveld

2. spillekveld av Vinter 2 ble vunnet av Agnes - Irene, foran Mariann - Vivi og med Laila - Asbjørg på 3. plass.

Resultater lagt ut.

Parkturneringen 2014 - hold av 3-5 Oktober

Da er det nytt år og Parkturneringen vil igjen bli arrangert. Hold av datoen 3-5 Oktober da skjer det i Sandefjord.

Vi blir iår å utvide med en sidepulje i tillegg til hovedpuljen for alle de som ønsker være med, uten å "slite" med de aller beste.

Det jobbes med å få med noen ekstra storspillere iår, og turneringen er derfor lagt utenom de aller største internasjonale turneringene.

I tillegg måtte den flytte litt siden NM-par finalen er lagt til slutten av september.

Uansett DETTE ER muligheten for å spille seg inn for divisjonspillingen.

Det blir også i år arrangert som lagturnering med ca 100 spill over to dager!

Mer informasjon kommer etterhvert - hold av datoene!

 

Andre kveld i Nyttårscupen

Arne Skorpen og Rolf Stigum vant 2. kveld ganske klart. Men i sammendraget er det suveren ledelse for et par gjengangere. De beste så langt:

Pl Sum% Navn 16.jan 09.jan
1 120,8 Roger Olafsen - Tom Willy Hoel 54,5 66,3
2 115,0 Arild Rydh - Kjell Berge 50,2 64,8
3 110,8 Lars Urholt - Harald Skretting 61,6 49,2
4 110,2 Bjørn Nygård-K.W.Larsen/P.Harreschou 55,6 54,6
5 109,7 Audun Follestad - Svein Magne Granheim 47,8 61,9
6 107,1 Per Lunde - Per Brekke 52,9 54,2

På bildet fra venstre Rolf og Arne. Fullstendig liste her>>>>

SPELEKVELD MÅNDAG 27.01.2014.

Spelinga måndag 27. januar 2014 er på Håbakken.

Informasjon om helgas divisjonsspilling

 

 

1. og 2. februar spilles det 3. og 4. divisjons på Steinkjer. Sted er  kantina på Steinkjer Ungdomskole (samme sted som første helg)

Spillingen starter lørdag kl 10:00.

Kampoppsett 3. divisjon:  

Kampoppsett 4. divisjon:

 Resultater etter helg 1:   3 divisjon,   4. divisjon.

 

 

 

 

 

 

Reykjavik Bridge Festival

En del bridgespillere er sikkert kjent med at det siste helga i januar ble avviklet Reykjavik Bridge Festival, og det med særdeles stor norsk deltakelse. Sverre og Åsmund var blant de norske som bemerket seg med en flott 16. plass blant nesten 200 gode par. Gratulerer!! Ikke ukjente Zia m/makker stakk av med seieren....

I lagturneringen deltok 100 lag, og det ble en flott 18. plass på våre. Butleren avslører at Sverre-Åsmund også her hadde en sterk dag. Gratulerer igjen!

Torsdag 16/1-14.

Vi startet klubbmesterskapet i kveld, Sivert og Torstein tok ledelsen, men det er flere par hakk i hæl.

Vi spiller 4 kvelder, og alle teller i sammendraget, ved fravær får man 45%, men om makker ikke kan stille så prøv å få med en reserve.

Om man stiller med reserve er man garantert 45% i sammendraget, men får resultatet dersom det blir bedre enn 45%.