Avansert søk


Peter og Torleif nr. 1

Klubbkveld 22.01.14

Mandag 13.01.14

 Seier til Tommy Lødding og Christoffer Heldal i kveld. Vi gratulerer

Terje Johansen - Ørjan Teigen leder Klubbmesterskapet 2014.

3.kveld klubbmesterskapet

 

1.       Terje Johansen- Ørjan Teigen                    62,5

2.       John Kambe – Jan E. Bendiksen                 58,3

3.       Amund Utne – Kai M Heggøy                     57,4

4.       Aksel Eikeland- Harald Fredheim               54,2

5.       Ørjan Bakke  - Atle Sætveit                        53,8

6.       Magnus Normann- Agnar Klungeland        53,8

7.       Geir Mogren– Sigbjørn Øye                        53,2

8.       Svein Andersen – Egil Johanessen             52,9

9.       Arne Gjellan- Vigdis Snilstveit                    52,2

10.   Gunnar Vaage- Helge Vaage                      51,3

11.   Ann K Hauge- Egil Johansen                       44,9

12.   Einar Oppedal- Jan S Johansen                  37,2

13.   Bjørn Henriksen -Levi Norma                     34,6

14.   Asbjørn Soltveit- Gunnar Våg e                  33,7

VINTEREN HAR KOMMET IGANG !

 

 

Endelig har snøen kommet, og det passer fint siden vi er igang med Vinterturnering. 

Ivar og Eivind fortsetter der de slapp og vant også denne kvelden foran Morten og Runar. 
Etter å ha sola seg i Amerika 6-7 uker, så kom Henning og Trond tilbake og gikk rett på 3 plass !  Grattis !

 Husk KGB-Mix til førstkomne lørdag ! Har du lyst til å  spille, men har ikke makker? Dette kan vi fikse. Ta kontakt med Morten eller Trygve så hjelper vi deg!

Det var forøvrig Nummedalsmix i helgen der det var 3 medlemmer som stilte opp og de gjorde det bra; Ingeborg og Halvor kom på en fin 5 plass og Runar kom på 2 plass sammen med Heidi Jensen.  Turneringen ble Vunnet av Arna Ljosland-Simon Løvik og med Anne M. Knutsen - Birger Sauro på 3 plass.


Her kommer et spill der man må tenke mange trekk fremover.

 

 

 

 

Bridgekurs

Me arrangerer bridgekurs med start onsdag 29. januar.

 

For meir info sjå her:var/fckeditor/klubber/file/1532%20Gaupne/Plakat_kurs%202014.doc

Hei til dere

Harald og Tor nr 1 Vi hadde noe merkelig data krøll i dag kan ikke forklare det, men skal se på det ,mulig der er en grunn.

Klubbmesterskapet er igang!

Vinnere første kveld: Kenneth og Odd Arild! Vin med hjem :) Nummer to ble Inger - Lill og Jan Erik, og på tredje Nils og Leif. Heldiggripremien, vin, gikk til Nils og Leif. Vi gratulerer! Kjekke spurtpremier var det og!