Avansert søk


Jorunn og Arve

 Jorunn og Arve vann forran Ronald/Geir og Ingebjørg/Arne Otto

Resultater finn du her :

3.kveld i vårturneringa

Nils Sverre og Torstein toppa 3. Kveld i vårturneringa med Oddstein og Ivar like bak.

KM-PAR og KM-LAG

 Vi i styret/klubben har bestemt att dei som vil spille dei to nevnte turneringene får dekket startkontinget av klubben. Vi håper på

denne måten att fleire vil vere med å spille disse turneringene. 

Geir Olav & Ann Karin

 

Herr og fru Næss vant 2. kveld av Tommy`s cup. Vi gratulerer!

Resultat

 

2. kveld i vintercupen

John og Svein vant foran Ola og Henry med Fredrik og Erik på tredjeplass.

Ny nyhetsartikkel

Hei. Jeg har forhåpentligvis funnet ut hva som skjedde i kveld. I såfall bør det fungere igjen neste gang. Dere kan som vanlig sjekke slippene, men bortsett fra noen med feil parnummer på så resten greit ut. Gratulasjoner til Thore og Kjell som delte seieren i kveld med Ingeborg. Sammenlagtresultatene ligger forhåpentlig under "les mer"

Det ser kanskje uoversiktlig ut, men det er sammelagt etter 1., 2. og 3. kveld som står der.

3 bord i Kretaveien 21. januar

Det er dårlig oppslutning om bridgen i Vågan for tiden.

Bjarne måtte hentes inn for å få 3 bord, og både Arne og Marita måtte ofre seg for å få det til å gå opp.

Begge tok det med godt humør, og av de to brukte Marita ikke kjeft på makker.

Det gikk over stikk og stein, noen var heldig og vant, andre tapte.

De som tørr finner resultater og kortfordelinger under 'Resultater'

Neste tirsdag får v i besøk fra Mølnarodden og setter så mye pris på Ellinor og Hans Arne at vi tilbyr dem å vinne krtspoeng.

Vi inviterer spillere fra Leknes til å bli med.