Avansert søk


Trond Hantveit og Sam Inge Høyland vant Bergen Storturnering

Trond Hantveit og Sam Inge Høyland vant Bergen Storturnering

 

Gratulerer med nok en sterk seier til Sam Inge Høyland, denne gangen i par med Trond Hantveit. Paret har en rekke sterke resultater de siste årene. Takk til Markus Bruno som har sendt med spill og bilder til 

DENNE REPORTASJEN FRA BERGEN STORTURNERING 2014




RESULTATER ELITE og RESULTATER A


Vinnerne av A: Trond Kaggerud og Bjørn Steffen Breirem.

 

Mange norske til England i helga


Der spilles den årlige TGR Auction Pairs. Jeg kjenner ikke til detaljene omkring turneringa og auksjonen, men kanskje noen som er kjent kan formidle noe info?

STARTLISTA inneholder mange kjente og sterke norske par. Flere av dem vil helt sikkert prege resultatlista også. I utlandet er de ikke så veldig flinke til å legge LIVE Resultater på nett, men jeg skal prøve å følge med så godt jeg kan. De som er der oppfordrer jeg til å sende meg noen ord.

Noe TURNERINGSINFO kan du lese her.


KM Mix

 

 KGB-Mix som også er KM-Mix ble spilt i Skien i helga. Det var to medlemmer som stilte til start, Kari og Runar.


Andre og Unni Øberg vant foran Unni Welander og Trygve Lisland. Men Runar fortsetter å imponere og kom på 3 plass med Heidi Jensen. Det var utrolig jevnt, så synd de ikke klatret helt til topps.....kanskje neste gang 

Uansett gratulerer !

 Her er hele resultatlisten

 

Jan og Tor

Jan Johansen og Tor Martinsen blir historiske.  De vant nemlig den første kveldsturnering i året 2014. 2. plassen gikk til Hilmar F og Egil, mens Hvalers fortapte sønner: (les: Svein Morten Andresen og Jon Egil Andersen) igjen var på banen og sikret seg en tredjeplass.

Januar-turneringen

 

 

 

NB! Vi satser på å spille Simultanturnering 12. februar.
(Kvelden vil også inngå i februar-turneringen)

Sammenlagt for januarturneringen:
1. Siri Gro & Erik  225,2 %
2. Per & Roy  218,6 %
3. Jorun & Jan 218,5 %

4. kveld av januar-turneringen ble vunnet av:
Per & Roy  62,0 %  Gratulerer!

3. kveld av Januar-turneringen ble vunnet av:
Jorun & Jan  62,6 %  Gratulerer!

2. kveld av Januar-turneringen ble (også) vunnet av:
Torleif & Espen  64,1 %  Gratulerer!

1. kveld av Januar-turneringen ble vunnet av:
Torleif & Espen  56,3 %  Gratulerer!

 

 

 

Januar-Resultater

 

Sigbjørn og Kjell-Tore vant 8.januar

Sigbjørn og Kjell-Tore vant Simultan 15.januar, Erling og Leif vant Simultanen på Landsbasis

Sigbjørn og Kjell-Tore vant igjen 22.januar

 

 

Ingunn Uran og Kåre Bogø: GRATULERER!!


 Jeg har stjålet fra Kåre Bogø sin Facebook:

"Klokken 23.15 i gårkveld ble jeg og Ingunn foreldre til verdens nydeligste jente. 3300 gram og 49 cm. Aldri før har en time føltes så lang, ALDRI har jeg følt slik en lettelse og slik en glede som når hun kom til verden. (bra de hadde fyllt opp papirdispenserne) Alt er bra med mor, far og barn. Vil til slutt takke for alle gratulasjoner som strømmer på etterhvert. Dere er gode!!"


Vi stiller oss bak og gratulerer herfra også..


Nytt bridge år!!!

Hei folkens, da var det 2014 og vi har allerede gjennomført Norges største lagturnering, dessuten så rakk vi å få med oss en klubbkveld før det også.

De nye lokalitetene våre i Dølieveien 3 var slettes ikke værst, stor takk til Frivillighetssentralen og Ellen som var den som tipset oss om stedet.

Nyttårscupen gikk av stabelen den 4 og 5 januar, det var hele 33 lag påmeldt noe som er rekord for oss. Det var dessuten nesten bare positive tilbakemeldinger, så til neste år så kan vi jo håpe på 50 lag, bbo overføring og større premiepott. Alt avhengig av hvilken innsats vi selv velger å legge ned! Vinnerne ble de ikke ukjente Høyland brødrene fra Bergen sammen med far og sønn Bakke. Jeg har ikke kontroll på hvem som ledet eller ikke, da jeg spilte selv. Regner dog med at de var med i teten i det meste av turneringen.

Ellers så er det bare å ønske alle velkommen til våre klubbkvelder utover vinter/vår :)