Avansert søk


KM LAG 2013

Litt forsinket gratulerer vi TopBridge BC med kretsmestertittelen for lag. På vinnerlaget spilte Per Grime, Jan Petter Svendsen, Atle Sæterdal og Bjørnar Halderaker. Vi gratulerer. På plassene bak fulgte OBK/Kløverknekt (Fodstad) og TopBridge 5 (Lillevik). RESULTATER
I Åpen pulje ble Sinsen BK suverene vinnere. På laget spilte Irion, Skinnemoen, Lyngedal, Løkken, Kaltenborn og Waage. De rykker opp i mesterpuljen sammen med Astra/ABC (Mundal). RESULTATER

 

Skjolden

Kjell I:nge /Anders vart nr 4 i Skjolden. Reultata finn du her http://bridge.no/var/ruter/html/1578/2013-12-29.htm. Kjos/Kalhagen vann.

NYE BRIDGEKURS

Nye bridgekurs starter opp i februar. Du finner all info på bridgeskolen.no
Vi trenger nye bridgespillere. Hvorfor ikke anbefale et bridgekurs til noen venner?

GODT NYTT ÅR

Vi starter opp igjen mandag 6.januar kl.18 på rødekorshuset med en oppvarmingskveld. Mandag 13.januar starter klubbmesterskapet 2014 hvor 8 av 10 kvelder blir tellende. 

NYTTÅRSCUP

 Vel feiret alle sammen !

Årets Nyttårscup gikk vellykket av stabelen. Pallen ble kledd av naboklubber. Slik så det ut:

1. 61,3 % Kjell Dalen - Halvor Kåsene
2. 60,0 % Jan Erland Thunberg - Thorbjørn Svihus
3. 58,8 % Inge Langemyr - Tor Magne Nevestveit

GRATULERER TIL ALLE !
Her ligger hele resultatlista

 

I spill 30 hadde både makker og jeg mulighet til å bete, men Broder Jan tok hele armen når vi ga han en sjans.

 

VI MINNER OM JULETURNERING 2013

Denne turneringen er ment som en morokveld for alle spillere, både nybegynnere og rutinerte spillere. 

 

Turnering:       Howell, evt. barometer

 

Antall spill:     33-38, avhengig av deltagelse

 

Tid & sted:     Fredag 27.12.   Kl. 18:00  Røde Kors Huset

 

Spilleravgift:   Kr. 100,-

 

Premier:          Penger

 

Påmelding:      Flemming Tlf.:91610152 eller flemmingknutsen@yahoo.no

helst innen 24.12.12.

 

Kiosksalget består av pizza, pils, brus og kaffe og det er beregnet en ½ times matpause ca. kl. 21.

Nytt år - nye muligheter

Nytt år - nye muligheter

 

Det var viktig for de som bestemmer i forbundet at det ble advart mot hva som kunne komme i denne spalten. Ser du oppe til høyre er det tydelig at dette er mine meninger og ikke det NBF mener. Da får jeg prøve å fortelle dere noe i forhold til hva jeg mener om mulighetene i 2014.
 
For det første har jeg forventninger til Allan Livgård sin inntreden på forbundskontoret. Det har vært (minst) et menneske for lite til å gi medlemmene prima service og det oppleves at "trøkket" fra Ullevål mangler. Jeg har ikke kjennskap til hva ressursene på forbundskontoret brukes til, men en hver organisasjon har en superviktig oppgave i å skape maksimal glød og entusiasme nedover i rekkene. Det opplever jeg at vi sliter med for tiden og Allan har mer enn nok å ta tak i.  

(forts)

 

Åpent KM Board A Match

Mandag 3. Februar starter Åpent KM i Board A Match. En morsom turneringsform alle oppfordres å prøve. Hvert lag kan bestå av ubegrenset antall spillere.

Her finer du mer info