Avansert søk


Geir Trengereid og Arnfinn Rudi vann 16. desember

Geir Trengereid og Arnfinn Rudi vann siste spelekvelden i 2013. Dei van føre Karl Oskar Fjortoft og Karl Magnar Hjelvik, med Petter Haram og Terje Hildremyr på 3djeplass.

Resultat her.

Sammenlagt resultat 2.høstturnering 2013

Pl. % Navn 1 375,00 Harald Alsvik - Flemming Knutsen 2 341,10 Ingunn Aasebø - Hans Lauritzen 3 319,40 Even Helge Høgbråt - Jan Bergslien 4 317,10 Fredrik Haugen - Odd Ivar Bredesen 5 313,60 Arvid Haugen - Svein T. Røed 6 312,60 Stig Hansen - Thor A. Ausland 7 278,40 Elin Garthe - Raoul Matson 8 266,00 John Olsen - Ole Arne Kirkeby 9 256,50 Anton Thomassen - Viktor Hauge

Godt nytt år!

Klubbspelinga startar opp att måndag 6. januar med vanleg speling. Men ikkje alle venter så lenge med å starta det nye bridgeåret. Nyttårscupen på Jessheim går komande helg, og Thea speler med jentelandslaget. Vi ynskjer lukke til!

Vidare utover i januar går det slag i slag. Først er det turen vår til Herdla 11. - 12. januar. Fortsatt er det plass om fleire ynskjer å vera med. Påmelding til Anne Merete.

Helga etter går Storturneringen. Til no er ca 70 par påmeldt fordelt på dei to puljane, men det er plass til fleire. Påmelding og info her

 

Godt nytt bridgeår til alle!

Husk romjulsturneringa i Molde 28. desember

Einaste staden det er råd å spele turneringsbridge i jula er i Molde 28. desember. Vi oppfordrer alle spelarane i BK Grand til å ta ei pause i juleifeiringa den dagen og stille i Molde.

Påmelding kan gjerast her.

Ny nyhetsartikkel

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN.

 

Første spille kveld blir 09.01.14

Romjulsbridge 27.12.2013

Det blir romjulsbridge 27.12.2013 kl 17:00 på eldresenteret.

Vi skal prøve på julehikkas med singel spilling. ca 30 spill. Startkontigent kr. 100,-

Kontakt Birger for påmelding 48280756.

Klubbmesterskap i singel 14.01.14 til og med 04.02.14.

I hht terminlista skal vi spille klubbmesterskapet i singel i tiden 14.01. til og med  04.02.14.

Det er ønskelig at vi er minimum 16 spillere for å få avviklet turneringa.

Alle spiller samme system. Systemet legger ved denne nyheten.

Påmelding til Johnny eller Alf R

 

Er det noe forskjell her?


Du spiller 2/1 på den måten at ny farge på to-trinnet er krav til utgang såfremt fargen ikke gjenmeldes på tre-trinnet. Det betyr altså at alle avgitte meldinger er krav.

Hva er det som skiller de to meldingsforløpene under? Har syd fire hjerter i det første? Er det noe forskjell i honnørstyrke? Mailadressen finner du på LIVE-Magazinet om du trenger.

Lerum cup

Sjur Arne vann sin tredje Lerum cup då han saman med Ørjan Lindesteg vann 3.juledag. Jan Frode/Lena vart nr 2 og Arild Høyvik/Jonny Gjerde tok 3 plassen. Kjell Inge tok 4 plass saman med Ivar Ness. Skuufande oppslutnad med kun 17 par på startstreken. Her må vi gjere noko før og denne turneringa blir tatt av plakaten!! Styret får legge saken på saklista.