Avansert søk


BodøCupen 2014 er avlyst!


SparEss melder att BodøCupen 2014 desverre blir avlyst. Med kun 9 påmeldte par er det ikke grunnlag å kjøre turneringen.

Dette er 4 turneringen denne sesongen som må avlyses grunnet dårlig oppslutning, og det er jo en veldig dårlig utvikling, så om noen har innspill/forslag til forbedringer i turneringsoppsettet så ønsker vi att dere skriver dette og sender det til: svein-jarle@bridge.no

Jeg griner blod!!!


over slike meldingsforløp og sluttkontrakter, men de som forstår seg på det sier at "Det er bare sånn det er blitt". To sonebeiter i stedet for ni stikk i kløverkontrakt.


1kl viser ingenting (2+), 1ru -> hjerter og 1NT -> dobbel hjerter og maks tre spar. 



Her er et meldingsforløp fra rett etter krigen. Det ville gitt rein topp i alle norske parturneringer fordi de andre kom i 1NT NS med noen beiter. Øst skulle kanskje vært med i sistehånd, men selv 110 på ØV ville være bra på NS siden standardscoren var 1NT - 5 stikk - 200 ut.

Assisterande direktør Inge Kvarven og broren Atle vann suverent turneringa på OS 5.dag!

Rune og Trond Are vart nr 5, Jorunn og Jan nr 10. 36 par deltok.

Heile resultatlista finn du under " Les meir"

 

Juleturneringen 2013

Da har vi gjennomført Juleturneringen 5. juledag i vanlig tradisjon. Vi var 20 par som deltok.

De 5 første ble, og disse ble også premiert;

1  63,7 Håvard Moe - Reidun Margrethe Hansen Sandnessjøen BK
2  59,4 Bård Grønbech - Jens Norum  Søvik BK
3  56,6 Inge Ludvig Neergaard - Ellen Minde Søvik BK
4  53,3 Berit Giertsen Eliassen - Anne Kari Karoliussen Søvik BK
5  52,8 Svein Lund - Krister Lund Sandnessjøen BK - Søvik BK

Minner på at vi starter vår sesongen torsdag 9. januar 2014 med Nyttårsturneringen.

 

 

 

 

 

Bjørn og Frode best måndag 16. desember

Siste spelekveld dette året blei spelt måndag 16. desember. Bjørn Hauge og Frode Dyrstad vann den, med 57,6 % score. Andreplassen gjekk til Joleiv Midttveit - Jørn Rekkum med 54,9 %, og tredje til Olav Monstad - Kåre Solibakke med 52,8 %.

Resultat og spelstensilar her

Første spelekveld i 2014 er måndag 6. januar, men før det går Nyttårsturneringa søndag 29. desember. Pr. no er 28 par påmeldt, så det er fortsatt plass til 8 par til. Påmelding/info her

Hugs og Herdla-turen helga 11. - 12 januar. Det ser ut til at vi i alle fall blir 16, så det blir bra! Info om turen i saka under. Påmelding til Anne Merete.

God jul til alle!

Stig Rune og Hans vann Gløggbridgen.

 16 par på startstreken. Som vanleg ei trivleg turnering.
Takk til våre sponsorar: NTP, Luster Spbk og Luster Energiverk.

Jorunn og Inge vann 2.Kveld av juleturneringa 16.12.13 med fin score!

Dei vann og samanlagt, knepent foran Magne og formannen!

Jan og Leif Magne vart nr 3.

GOD JUL alle saman!

1.Kveld etter nyttår vert måndag 06.01.14. då spelar me på Bømlo Vidaregånde skule.

 

Nye Bridgemates!

Vi har fått tildelt ca kr 22 tusen fra Gjensidigestiftelsen. Disse er øremerket investeringer og størstedelen av beløpet vil bli brukt til innkjøp av nye bridgemates - vi håper at disse vil være på plass ila de første par ukene av januar. Vi vil også kjøpe en del nye meldebokser. STOR takk til Gjensidigestiftelsen! (og til Kjell E som har tipset oss om muligheten for å søke om midler)

Vårsesongen

Vi starter vårsesongen allerede førstkommende torsdag, dvs 2. januar. Vi spiller da en enkeltkveld, før vi starter på klubbmesterskapet uken etter. Fullstendig terminliste kommer ila kort tid.

Andre helg i divisjonsspillinga nærmer seg...

Spilledatoer i fjerdedivisjon er 1. - 2. februar 2014.  OBS: Nytt spillested; Havnaberg Seniorsenter (Haraldsgata 226).