Avansert søk


Namsos Bridgeklubb inviterer til julecup og nyttårscup

Invitasjon til julecup 4. juledag her

 

Invitasjon til nyttårscup på Sjøåsen her

 

Nordic Friendship League on BBO

Vadsø vant kveldens kamp med 17 imp.

45 - 28 imp

19 - 11 vp

Vadsø stilte med: Jan Ove - Jarno og Jarl - Johnny.

Nordic Friendship League on BBO

Nr 1 Ottar frode & Inge

>En trivelig bridge kveld. Bridge i romjulen blir 30 Desember kl 13,00..:)

Fint av Asbjørn Kindsbekken


Jeg er heldig når jeg får lov til å spille med de beste. Her lente jeg meg bare tilbake og hentet 10 IMP inn.

  

   Hadde kaninen i vest spilt ut spar, ville dette blitt beit, men med ruter ut hadde toget faktisk allerede gått. Kaninen spiller alltid norsk, så når toeren kom ut var fargen tegnet.

Ruterdamen vant første stikk, så hjerterdamen til kongen og mer hjerter til bordet. Liten kløver til knekten gikk fint.

Nå var det bare blindemenn rundt bordet. To hjerterstikk i bordet, kløver til kongen og kløver til øst. Han kunne ta for hjerternieren, kløvertieren og sparesset, men så gi bordet for sparkongen. 

Ruteresset tok det niende for kontrakten. 
  
         
         
         
         

Husk turneringene i jula !

 Kai Skogen og Olav Asland vant foran Runar og Morten. Det var langt ned til 3 plassen, men det var desto hyggelig at gjestespillerne fra Seljord tok 3. plassen. (les: Vegard og Vetle) Gratulerer til alle !

 

Ellers minner vi igjen om turneringene:

20 Desember; Sosial turnering i Bø, kl 18, julemat medfølger.

27 Desember; Joleturnering i Seljord, kl 10
27 Desember; Turnering i Kongsberg kl 10 (synd det kolliderer)

28 Desember; Juleturnering i Lågen, kl 10

30 Desember; Julteturnering på Notodden, kl 18.

1 Januar; Nyttårscup Notodden, kl  16

Noen av disse og flere andre turneringer ligger ute her. Eller ta kontakt med Morten for detaljer. 

 

 

Skal prøve å finne spill noe senere, men kan si det slik; Vi reddet kvelden til Ivar og Eivind på siste bord. Selv om de fikk litt over 40% totalt, så knuste de oss.(vi hjalp godt til)  Da ble de så glade at totalscoren spilte ingen rolle lenger 

Fortsatt god førjulstid til alle !