Avansert søk


Jolebridge i Seljord

 

Denne turneringen har i mange år gått 3 dag Jul. Det var en del Notoddenpar med i denne, men dessverre var det ingen som utmerket seg på resultatlisten. Men rapportene sier at de hadde det moro alle mann 

Turneringen ble vunnet av Naboklubben (Midt-Telemark) Sveinung Børte - Terje Aasen. 
Thor Holm - Sverre Nordseth fra Drammen havnet på 2 plass, 
mens Bodil Øigarden - Steffen Simonsen (Askim) kom på 3 plass i det 30 pars store feltet.

Du kan se resultatlisten her

 

 

Jan Frode & Lena nr 2 i Sogndal. Jonny på 3.

 Romjulsturneringa i Sogndal. Resultata på Sogndal sine sider.
http://bridge.no/var/ruter/html/1582/2013-12-27.htm

Ny nyhetsartikkel

 

 

Årets siste flerkveldstrurnering - juleturneringen - ble avsluttet i går kveld. De fire parene som kjempet  i toppen ble alle  til slutt blant de fire første men i en litt endret rekkefølge . Seierherrene i turneringen ble  tilslutt Leif og Roger ca 6 poeng foran Bjørn og Bjarne mens Arild og John Roar tilslutt tok ¨den tredje pallplassen . Ivar og Jon måtte nøye seg med den ikke så populære 4.de plassen.

Kveldssillingen ble uyre jevn . Det sklilte kun 6 poeng mellom nr 1 og nr 5. Kveldsvinnere ble Arild og John Roar tett foran Leif og Roger med Ivar og Jon på tredje meget teet bak der igjen.

Turneringen ble avsluttet med 7 1/2 bord. Veldig akseptabelt men synd med stadige oversittbord. God og hyggelig stemning rådet også  den siste litt seriøse kvelden i 2013 og turneringen ble supert ledet av Arne.

Da håper vi og regner med et supert julebord med god mat og drikke , premieutdeling , god stemning , kanskje  noen gode historier og en litt uhøytidelig spillekveld med trekning av makker. Vel møtt på julebordet !

 

 

 

Ny nyhetsartikkel

Her følger sluttresultatene sammenlagt for årets juleturnering :

1. Plass

 

Morten vant pølsefesten

Resultat singelturnering 13.des