Avansert søk


Medlemskap 2014

Fortsatt god jul til alle !

Det er en del som ikke har betalt medlemskapet for 2014. Forbundet bruker medlemskapslisten fra 1. Januar til å sende ut regning til klubben, derfor er dere som ikke har betalt stryket fra våre lister.

Det er ikke noe problem å melde inn igjen medlemmer, og det gjør vi fortløpende. Jeg ber derfor dere å betale Kr 200,- til 2646.31.72462 så fort som mulig. Ellers kan dere gjøre opp kontant med Morten, gjerne ved vår Juleturnering 30 desember kl 18.00 eller Nyttårscupen 1. Januar kl 16.00.

Tett på verdensrekord?


Jeg kan i alle fall ikke huske å ha sett en slik hånd som Nils fikk utdelt i går..

Bridgeåret 2013 oppsummert

Bridgeåret 2013 oppsummert

 

 

Jeg har prøvd meg på en vanskelig øvelse, nemlig å oppsummere året som har gått. Det er helt sikkert noe(n) som mangler, men du finner dokumentet

HER

og det ALLER viktigste mener Vegard Brekke at jeg mangler. Det har jeg lagt ut rett under denne artikkelen og handler om Juniorleiren 2013.
_________________________________________________________________________________________

Tove Stoen og Ivar Berg vant på Ler.


Håkon Kippe og Petter Aunlid vant i Nord-Trøndelag
Takk til Lasse Sylten


Are Nesdal og John Helge Herland
vant i Ganddal
  
Takk til Eli Solheim
 

Allan Livgård og Stig Dybdahl vant i Ørje

Et lite sted helt på svenskegrena. Ikke mindre enn 49 par til start



(selveste) Astri Margrethe Grønnesby og Knut Tuseth
vant på Inderøya 



Takk til Tormod Daling


Inge og Atle Kvarven vant i Bergen


 
Takk til Leif Juvik
 

Johan Skattung og Henning Lauritsen
vant på Koppang.

Takk til Jo Gaute Åsgård


Lars Allard og Henrik Thormassy
vant i Drammen

Nærbø vant JuleSwiss'en i Stavanger


Sigbjørn Færøvik og Håvard A Furulund vant i Namsos

Ronny og Boye Brogeland vant i Flekkefjord




Takk til Geir Auestad


Asbjørn Holmen Øvervatn og Lars Arthur Johansen vant i Bodø


Jim Høyland og Tor Høines vant i Ølen
   
Takk til Egil Nerheim


mor og sønn vant Romjulsbridge tredje juledag

 

 

 

 

 

 

 

 

Det enkleste problemet

Det var ikke det store engasjementet rundt julenøttene mine; mulig de var for enkle, eller det er litt for skummelt? Ingen (bortsett fra min faste makker) vil bli hengt ut hjemmesida vår uten sjøl å synes det er greit, så hvis du har lyst til å komme med innspill oppfordrer jeg til å sende en mail.

Meninga bak hjemmesida er at det skal være spille- og meldepoeng som kan være med på å gjøre en vanlig klubbspiller bedre. Undertegnede er sjøl ingen ekspert, men har kanskje en interesse for dette litt utover det vanlige. Så julenøttene er absolutt overkommelige, og kanskje noen eksperter der ute synes de er for enkle?

Under finner du "løsningen" på det første spillepoenget satt opp ganske omstendelig, men det kan være ålreit å ta det litt nøysommelig noen ganger.