Avansert søk


Jørn og Joleiv vann måndag 9. desember

 

 

Spelinga måndag 9. desember blei vunne av Jørn Rekkum og Joleiv Midttveit med 60,3 % score. Tett bak dei på andreplass kom Reidar Dale - Carl-Otto Curran, og tett bak dei igjen; Stig Gamlemshaug og Stein Ole Moberg på tredjeplass.

Resultat og spelstensilar her

Neste måndag er siste spelekveld før jul. I tillegg til speling blir det premieutdeling, lotteri mm.

Kontigent 2014

Dei som ikkje har betalt kontigent for 2014 kan gjera det til Linda neste måndag. Kontigent for neste år er kr. 300.- (Junior kr. 100.-). Kontigenten kan og betalast til konto. Kontonummer 3631.50.30867.

Nyttårsturneringa

Hugs og nyttårsturneringa søndag 29. desember. Pr. no er 24 par påmeldt, og vi må stoppa på 36. Påmelding og info her

 

 

 

Mandag 09.12.13

 Seier til Svein Åstrøm og Flemming Johnsen i kveld. Vi gratulerer

Kveld 2 i Klubbmesterskapet

Gratulerer til Finn og Rune som var best i kveld og med %score på 72,7 er det 4. plass på adelskalenderen

KM-LAG avd. Øst-Finnmark

Vi minner om KM-LAG som spilles på Vadsø Ungdomsskole førstkommende helg, spillestart kl. 10.00.

Julebord på Rica Hotel Vadsø kl. 19.30, klubbens medlemmer får dekt kr. 300,-.

Påmelding

Tilfeldigheter avgjorde til slutt

Før siste runde ledet Ove og Vidar med en topp. Flaks/uflaks avgjorde at Morten og Arild gikk forbi dem i siste runde, men Ove og Vidar kom på en sterk 2. plass. Ivar og Eivind var pallfyll. GRATTIS til alle sammen! Vi har et årsbarometer gående gjennom Hele året. Her ser det ut som Ivar tar en solid seier foran Eivind. De gamle er altså eldst.....Arild ligger godt an til å ta 3 plassen. Men det er fortsatt 2 kvelder igjen av året, så de bør møte opp alle mann :) Resultatlista ligger helt øverst på resultatsiden (heter "2013Aarsbarometer") De har gjort om på siden her så jeg får ikke lagt inn direkte linker :( HUSK TURNERINGENE ! (se på nyheten under) Mange artige og fine spill i dag, her kommer det noen:

Jan og Leif Magne med tenna i pinnekjøtet! Vann 1.Kveld av juleturneringa 09.12.13!

Men dei skal få kamp til døra av fleire. Magne har allereie funne fram akevitten, etter 2.plassen i kveld!

Me gratulerer og Jens Erik med 50års-dagen i dag!

Elles er det gode muligheter for bridge også i julehelga. 3.dag er det turnering i Ølen

og 5.dag er det turnering både på Os og i Haugesund!

 

Nyttårscup 2014

Nyttårscupen spilles 4. jan. Spillested: Rica Hotel Vadsø? Spillestart: 10.00. Vel møtt!

Påmelding

KM-PAR avd. Øst-Finnmark

I år er det Vadsø BK som har ansvaret for å arrangere KM-PAR.

Spilledato vil bli Lørdag 18. jan. - Søndag 19. jan.

Spillestart kl. 10.00.

Spillested: Vadsø Ungdomsskole

Påmelding

MP-treffet 2013

MP-treffet arrangeres av klubber (evt. kretser) mandag-torsdag, vanligvis den første uka i desember. MP-treffet er landsomfattende parturneringer for spillere som er medlemmer av NBF. Arrangører må være tilsluttet mesterpoengordningen. Alle som benytter Ruter, gjennomfører turneringen på samme måte som simultanturneringene. 

I år deltok Roger Olafsen og Vibeke Hellner med start i Galleberg BK. De oppnådde 65,1% og ble nr 6 av 422 par. Fullstendig resultatliste for tirsdagstreffet er her>>>.

For forbundets detaljer om opplegget se her>>>.  Er det interessant for Asker BK å delta neste år???

.