Avansert søk


Det har stoppa litt opp i USA

Det har stoppa litt opp i USA

Espen og Boye leda kvalifiseringa i Blue Ribbon i går, men har falt til 26.plass. Resultatservicen er som vanlig elendig og det er nesten umulig å skjønne hvordan de ligger an og hvor langt de ligger bak. Vi må nesten vente til sluttresultatet kommer. 

RESULTATER FØR FINALEN

Torstein og Petter vant 25. november

På andreplass kom Geir og Arnfinn foran Kjell og Jan.

Resultatliste

Klubbkveld 26 november

Veldig tett i toppen. Det var kun 3 poeng mellom 1 og 3 plass. Odd Arne og Arild snek seg opp til topplassen. Einar Knutsen og Bjørn Arne klarte 2 plassen, og på 3 plass kom Truls og Tom. Et nytt bekjentskap på klubbkvelden Cato Saksgård og Lars Rasch 4 plassen. Det var 15 bord på spillekvelden. Det var spillere fra hele 9 klubber. Foruten Kolbotn, var det Ski, BånnSki,  Nesodden, BK Tempo, Drøbak, Topbridge, Bridgekameratene, Bridge for Alle. Vi har selvfølgelig ikke glemt besøket fra Rubbestadneset og Anne Marie Torgersen., som alltid er Kolbotn spiller.

 

Juleturneringa 2013

 

 

Turnering over 4 kvelder i julestria med avslutning 17. desember

Enkeltresultater: 26.11 3.12     10.12

 

I sammendraget

 

 

Siden sist

KM lag 6-runde. Flotte resultater for våre lag i denne runden, og kraftige byks oppover resultatlisten. Lag Lie vant 17,62-2,38 mot Tempo Halden og rykket fra 8 til 3 plass. Lag Rasmussen vant enda klarere med 19,36-0,64 mot Askim og klatret fra 9 til 4 plass. Ingen av lagene er allikevel på trygg grunn. Få poeng skiller til nedrykk mens det nå er 8 poeng opp til 2 plassen. Fryktelig jevnt med andre ord, og full skjerping må til i de 3 siste rundene som avvikles på nyåret. Resultater m/ butler for alle puljer finner du på kretsens hjemmeside (link oppe på siden) NM for klubblag. Nær sagt som vanlig ble det ingen suksess for våre faste klubbspillere i denne turneringen. Arne og Olav, Simon og Rolf røk ut etter klart tap mot gamle travere på Bridgekameratene 1 (en forferdelig kam hvor 4 spill svingte over 50 IMP) og knepen seier mot Ås. Lag Lie (Bronken- Haraldsen, Frivåg – Lie) røyk ut etter en trelagskamp på et utested i Oslo hvor det samtidig ble arrangert et eller annet jubileum. Festlighetene ble for mye for våre som tapte klart mot Kolbotn og Norrøna som begge er videre til 3-runde. Gratulerer til Kolbotn. Vi må igjen trøste oss med Siv & co som stiller det samme laget som i fjor hvor de gjorde en flott innsats i finalen. Finaleplassen gav fribillett til 3 runde hvor de møter et lag fra Jessheim. Vi ønsker lykke til og håper på finale også til sommeren. Resultater for 1 og 2 runde samt trekning til 3 runde finner du på NBF sin hjemmeside (link til venstre på siden) Rolf

Asbjørn & Thore

 

  

Vi gratulerer Asbjørn Anthonsen - Thore Sundfær! Dette var 3. kveld av Førsjulsturneringen, som går over 5 kvelder.

Neste tirsdag er det MP-treff, men Førjulsturnering vil også gjelde.

 

Resultat

 

Julebridge i Ølen og i Haugesund

Tradisjonen tro blir det bridge i romjula også i år. Ølen BK arrangerer turnering i Ølen Helsehus 27.12, mens det blir spilling på Astrics i Haugesund 29.12.
Innbydelse til Ølen.                         Innbydelse Haugesund.

 

Vinner av klubbmesterskapet i singel er..........

I går kveld ble Gerd utropt som vinner av singelmesterskapet med en klar seier. Etter at turneringslederen har gått igjennom resultater og lister har han imidlertid gått tilbake på dette og er nødt til å utrope en ny vinner.

Som dere skjønte i går kveld var det en del tekniske utfordringer for turneringsledelsen, og av en eller annen grunn var poengscoren fra forrige tirsdag doblet for samtlige før vi spilte andre kvelden. Det betyr f.eks. at undertegnede, med beskjedne minus 17p fra forrige tirsdag startet med et utgangspunkt på minus 34 i går kveld. Rimeligvis falt dette heldig ut for Gerd som plutselig hadde 2 x 48 = 96p (!) før hun i det hele tatt hadde talt korta til første spill i går.

Turneringsleder har dermed mailet over til meg en ny resultatliste for de fire øverste plassene, så går jeg utifra at han stiller med finskrevet og oppdatert resultaliste for alle neste tirsdag. Nyutropt vinner av singelmesterskapet er dermed Hilda! Og vi gratulerer selvsagt. De fire første var:

1. Hilda

2. Gerd

3. Hilde

4. Trine, Odd Harald og Frank.

Disse seks navnene er også med på å underbygge min påstand om at kvinnelig intuisjon er sterkt undervurdert i bridge...GRATULERER, HILDA!

 

IMP Across - 4. kveld

Willy og Thorleif suveren i kveld! Klikk "resultater" for å se hvordan det gikk med oss andre. Neste kveld er 5. og siste kveld i denne turneringen. Vi har juleavslutning 19. desember. "Mamma" har lovet god oppvartning så det er bare å møte opp :)

Øyna Cup !

 

 

 

 

 

Øyna Cup !!

 

Lørdag 7.desember arrangerer Inderøy BK Øyna Cup.

Ta en pause i førjulsstria og møt opp  

 

Innbydelse  

 

Påmelding