Avansert søk


Magne og Olemann vann 6.kveld av klubbmesterskapet suverent!

Jorunn og Inge kneip 2.plassen foran Astrid og Else.

Berre 5 bord i kveld!

Neste måndag er mange attende. Då er det siste kveld av klubbmesterskapet

og samstundes MP-treff. Møt opp!

Fredagsbridge 6.des kl 19.00

Fredag er det ny runde i fredagsbridgen. Få med deg ein makker og kom.Spelestart kl 19.00

4. kveld Tjølsenturneringen

Best i kveld: Willy og Ragnar! Gratulerer!

Vin med hjem 

Nummer to ble Bente F. og Odd Arild,

og på tredjeplass kom Åse og Atle.

Heldiggriser: Ivar og Harald. Vin til de også!

Nest gang begynner julekosen i Gann!

Gløgg og julekaker på menyen!

Velkommen!

Vibeke og Roger luktet på 70%-grensen da de vant lokal pulje i Sande

Vibeke Hellner – Roger tok seg av den lokale pulja i årets tirsdagsutgave av MP-treffet 2013. Nærmet havnet Finn Erik Berg – Bent Gran. Disse 2 parene var i en klasse for seg. Vidar Sund – Ludvig Guldal spurtet bra til 3. og ble dermed best av de øvrige.

Spennende å se hvor høyt de 2 beste havner på landsbasis når samtlige lokale puljer slås sammen til en felles turnering. Scorer opp mot 70 % fører forhåpentligvis parene opp på premieplass. Når kun 1 klubb mangler på lista er Vibeke og Roger nr. 6, Finn Erik og Bent nr. 9 mens Ole og Jan Ingar ligger og vaker rundt siste premieplass som nr. 40.

Trykk her for å komme direkte til turneringens spill. Konnerud arrangerte også en lokal pulje hos seg.

 

I årets plassifferkonkurranse befestet Ludvig Guldal ledelsen med sin 3. plass i kveldens omgang som var årets nest siste. Forspranget økte til 6 poeng.

Olav og Leif vann måndag 25. november

Spelinga måndag 25. november blei vunne med knapp margin av Olav Monstad - Leif Juvik, framfor Jørn Rekkum - Joleiv Midttveit på andreplass. Desse to para scora begge over 60 %, medan Kåre Kristiansen - Unni Skreslett på tredjeplass scora akkurat 50 %.

Resultat og spelstensilar her

Neste måndag; 2. desember går årets MP-treff, og deretter speler vi to måndagar til før jul.

Hugs og Nyttårsturneringa søndag 29. desember. Innbyding til denne er no gått ut, og turneringa nærmar seg halvfull. Påmelding og info til turneringa her

MP-treffen 2013

Reidun og Lars vart beste Leikangerparet på MP-treffen måndag: Nr. 21 av 255 par! Heile resultatlista finn du på NBF si heimeside. Det lokale resultatet frå måndag finn du vår heimeside.

 

 

 

Ny nyhetsartikkel

 

 

 

I disse dager avsluttes november. I klubben spilles en fire-kvelds turnering i november. For resultater, se her.

I jula spilles det en årlig julecup, 6.juledag. For påmelding til denne, møt opp eller meld deg på linken nedenfor.

http://bridge.no/ruter/turneringsinfo/1/778

 

 

 

Julegavetips: Juniorleir

Julegavetips: Juniorleir

Gi en julegave for livet - la barn, barnebarn, nevøer og nieser lære bridge. På juniorleiren kan alle barn og unge som er glad i kortspill delta. Ingen forkunnskap nødvendig.

  • For hvem: Alle juniorer, fra 9-24 år
  • Hvor: Cicignon skole i Fredrikstad
  • Når: 28. juli – 1. august
  • Ord. pris: 1250,- inkl. mat og alle aktiviteter

Julegavepris ved kjøp av gavekort og påmelding før 15. januar: 750,-

Juleavslutning mandag 16. desember

Da nærmer det seg jul, og vi har den store gleden av å invitere til årets juleavslutning.
Sted: Bydelshuset på Nordnes, like ved Spisekroken på klosteret
Tid: mandag 16. desember kl 18:00

Program:
Koldtbord som lokker med mye & god mat. Liv har kvalitetssjekket :-)
Tett påfulgt av singelturnering.
Pris: kr 300,- for medlemmer, kr 150,- for juniormedlemmer og studenter, og kr 350,- for andre.

Håper så mange som mulig har aneldning til å komme!
Påmelding her: Hei alle bridgevenner,

Da nærmer det seg jul, og vi har den store gleden av å invitere til årets juleavslutning.
Tid: mandag 16. desember kl 18:00

Program:
Koldtbord som lokker med mye & god mat. Liv har kvalitetssjekket :-)
Tett påfulgt av singelturnering.
Pris: kr 300,- for medlemmer, kr 150,- for juniormedlemmer og studenter, og kr 350,- for andre.

Håper så mange som mulig har anledning til å komme!
Vi trenger minst 20 spisende gjester.
De som ikke ønsker mat, kan komme kl 18:45.

Påmelding her:

http://doodle.com/y2c6parrnknzq9ea

evt til hilde.anita.larsen@gmail.com innen torsdag 12. desember

Rutertrøbbel

Rutertrøbbel

Strømbrudd og en korrupt Ruterrapport medførte at Ruterrapportene som ble sendt inn mandag 2. desember ikke har latt seg importere til vår server.

Det innebærer at vi ikke har mulighet til å godkjenne rapportene, og ingen mesterpoeng er registrert.

Alle som har rapportert turneringer på mandag (også for andre datoer), bes derfor om å rapportere fra Ruter på nytt. NB! For MP-treffet trenger dere IKKE sende inn turneringsfil på nytt - BARE rapportere fra Ruter.