Avansert søk


SLUTTRESULTATER 4 DIVISJON RENDALEN

 

 

 Etter første helg ledet BOM med ca. 10VP og før siste kamp hadde de fortsatt ledelsen med ca. 6 VP. Med tap i siste kamp mot Folldal og da det sammensatte laget fra Elverum/Tynset vant , så ble det dette laget som vant 4 divisjonen i vår krets.

 På det vinnende laget spilte Geir Langdalen (kaptein), Erik Nygård, Arne Støholen, Pål Rønning og Arne Georg Aunøien. VI GRATULERER.

3dje plassen gikk til Engerdal BK 1.

 

 

Oppdaterte resultater kommer på denne linken etter hvert, men PC'en virker ikke fortiden.

 

Resultater her.

 

Butler her..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Klubbmesterskapet 2013

Det er bare å gratulere Martin Rian med en fin 1 plass i Klubbmesterskapet. Han må dessverre dele tittelen med 3 forskjellige makkere..... 1 kvelden med Ronny, kveld 2 og 3 med Kurt, før 4 og 5 kvelden ble avsluttet med Geir Bratt Ovesen.

Nummer 2 ble Svein Otto Åsmann og Per Erik Langbråten.

Nummer 3 ble Ronny og Ole.

Neste turnering ut er Vintercupen, men denne blir kortet ned til 2 kvelder, grunnet en ekstra kveld i Klubbmesterskapet.

Seriemesterskapet 2013 - 2014

Det er 5 Jessheim lag i aksjon i årets Seriemesterskap. Personlig synes jeg dette er helt strålende.... Det som er nesten like kult, er at vi kunne splittet opp to lag for å få et sjette lag også..... Dvs at det er 24 spillere fra Jessheim BK som er ute å representerer klubben i årets seriemesterskap. Like så morsomt er det at 3 av disse lagene befinner seg i 3 divisjon, mens vi har 2 lag i 4 divisjon.

Vi har som kjent 3 lag i 3 divisjon, samt 2 lag i 4 divisjon. Lagene er presentert under fliken "medlemmer", med unntak av lag Kalås som består av Jan, Nils, Roger og Elisabeth.

Lag Lomsdalen hadde ikke flyt i første helg, men ligger trygt plassert midt på tabellen i sin avdeling. Lag Jørgensen fikk en tøff start, men har nå heng på opprykksplass med 13 VP. Det skal dog veldig god spilling til for å hente 13 VP. Lag Bergersen startet sånn ca midt på treet, men befinner seg akkurat nå på nedrykksplass. Det er dog kun få VP opp til trygg plass, noe vi regner med at de kommer til å ordne.

Link til de forskjellige lagene:

Lag Lomsdalen
Lag Jørgensen
Lag Bergersen

Lag Korsmo og Lag Kalås befinner seg i 4 div, der ble det storseier til Lag Korsmo i det interne oppgjøret. Lag Kalås befinner seg i skrivene stund på den nedre halvdelen, men det kommer seg nok utover i turneringen. Lag Korsmo har tatt 6 seiere av 5 mulige, og leder nå med nesten 10 VP. Slik det ser ut så burde det være de to beste lagene fra 4 div som rykker opp. Så det burde være store muligheter for å kanskje få opp et nytt lag til neste års seriemesterskap. Resultatene finner dere HER

1.helg 1. og 2.div

Vårt lag i 2.div (Jonny, Svein Aril, Roy Hugo og Frank Ivar) er nr 7 etter første spillehelg med 58,66 poeng (Middel = 60).

I 1.div spiller Steingrim, Stian og Einar Sætre for Østerdalen. Etter en treg start har de spilt seg opp til 8.plass med 54,45 poeng (Middel = 60).

 

Rekrutt-turneringen vunnet av Bent Gran og Finn Erik Berg

Turneringen gikk av stabelen 9. november i BK Sølvknekts regi. Det ble spilt 45 spill og de som fikk over 50% var følgende:

Pl   % Navn Klubb
1  60,3 Bent Gran - Finn Erik Berg Galleberg BK
2  59,4 Jan Tore og Hege Solli Berg bliBest.bridge
3  53,9 Sølvi Flo - Inger Holtan Flesberg BK
4  53,3 Oskar Mogen - Bjørn Sønmør Sølvknekt
5  52,5 Kaja Brekke - Vegard Brekke Juniorbridge-JessheimBK
6  51,4 Bernt I. Amundsen - Marita Eikenes Asker BK

For detaljer se resultatene på Sølvknekts hjemmeside her>>>

 

 

Det er bare den siste "Aktuelt" som vises

Det er bare den siste "Aktuelt" som vises

Det er et mål å lage denne forsida så oversiktig som mulig.  Derfor vises bare den siste aktuelt, mens de andre legger seg i arkivet. De finner du under "Se flere aktuelt". Der lgger f.eks litt om helgas divisjonsspilling og lenger nede, resultater fra de to øverste. Under "LIVE" på denne sida, legger jeg spill, historier og diskusjoner som jeg håper og tror kan være verdt å lese.

Om litt kommer "LIVE-magasinet". Der vil det være flere menyer og valg. Blant annet "Kommende turneringer", "Spilte turneringer", "Intervjuer", "Nytt om landslaget", "System og konvensjoner". Det er mulig det blir noe reklame i Magazinet, men denne sida håper jeg kommer til å være så rein som mulig.