Avansert søk


Klubbkveld 8. oktober

Det var fine 16 bord. Igjen klarte Charlotte og Svein Arild(Naasarn) en veldig klar seier. Niels Christian og Kolbjørn spurtet til en 2 plass. Her var det tett, Raymond og Dag Amund  klarte 3 plassen mindre enn 1 poeng foran Eva og Per.

NM trekninga er nå klar. Kolbotn BK1 møter Asker BK1 og Sarpsborg BK2., Kolbotn BK2 møter Fredrikstad BK1 og Sarpsborg BK3. Kolbotn BK3 møter BK Norrøna 1 og Ski BK3.

Her er det vel Kolbotn BK3 som har møtt sterkest motstand. BK Norrøna har blant annet vinneren av klubbkvelden 8. oktober, og eller sterke spillere på laget. Ski BK3 er jo spillere vi kjenner, og spiller fast i klubben. Her bli BK Norrøna 1 klare favoritter.

Kolbotn BK1 møter et Asker lag som spiller i 3 divisjon. Slikt sett burde vi være så nogen lunde jevne. Kjenner ikke laget så godt, Sarpsborg Bk er også et  lag vi har møtt flere ganger. Har tro på mulighet til 3 runde.

Kolbotn BK2 møter et Sarpsborg lag som de kan slå på en heldig dag. Fredrikstad laget tror jeg blir tøft, men de har tross alt en liten mulighet her.

 

 

Ivar og Vidar vant 21. oktober

På andreplass kom Espen og Terje foran Svein Jarle og Jon Terje på tredjeplass.

Resultatliste

Høst 1

Jonny og Frank Ivar vant høst 1

1. Jonny Reinholdtsen - Frank I Falsen 217,1

2.Pål Jensen - Tor-Alex Straumsnes   216,0

2.Berit Rubach - Ingebrigt Jenssen      216,0

4.Svenn H Sivertsen - Lars E Flomstad  213,5

5.Johnny Larsen - Oddmar Olsen    213,2

6.Otto Alfredsen - Kjell Heitmann   211,0

7.Ove Roar Ovesen - Mikal Langaune   205,2

 

 

Oppsettet til 4. divisjon er klart

 

 

Første helga av årets fjerdedivisjon spilles 9. -10. november. Kampoppsettet kan du se her:
http://bridge.no/var/ruter/html/1300/4divhaugaland2013.htm

Praktisk informasjon her:                 Tidsskjema her:

Det blir enkel servering & varm mat begge dager.

Det er nå for seint å melde seg på til 4. divisjonsspillinga i år.

 

 

Sosialt treff på Fjellkysten 15.-17.november

Klubben inviterer til sosialt treff på Fjellkysten 15.-17.nov. 

Singelturnering lørdag med start kl 11.00

Festmiddag lørdag kl 20.30

Ledsagere og andre  bridgevenner er også velkomne.

Pris fredag - søndag: kr 1.800,- i dobbeltrom, kr 2.400,- i enkeltrom (inkluderer middag fredag kveld, frokost, lunsj og festmiddag lørdag pluss frokost søndag)

Klubbens medlemmer sponses med kr 20.000 / ant deltagende medlemmer.

Påmelding til Ingebrigt innen 23.oktober; mob 90 15 11 06, E-mail: ij@stud-fin.no

Vel møtt!

 

 

Kurset Spill Bridge 1 i Sandefjord BK

 

Tirsdag 22 oktober starter vi opp kurs i Sandefjord Bridgeklubb over 7 kvelder. Vi starter kl 15:30 og holder på til ca 18:15.

For de som gikk glipp av Lynkurset som en start ligger det her

For de som ønsker det vil vi etterhvert gi muligheter for at dere spillere videre sammen ved et bord i klubben, og kan spille 1-2 spill av de samme 3 spill vi spiller hver runde. Så blir det muligheter for tilbakemeldinger og følge klubbens medlemmer i aksjon.

Vel møtt!  Kontakt Kursleder Tor Fevang om der ønsker mer info: tlf 918 62 130

 

 

Ny nyhetsartikkel

Det ikke så ut til at noen av parene som spilte et galt spill dro nytte av det ved andre forsøk. Jeg lot derfor nåde gå for rett, da evt korrigeringer gikk verst ut over "uskyldige". Det er bare å gratulere Jane og Tor, Alf og Kjell med delt seier på en ellers rekordjevn kveld - litt over 10% skilte første fra siste plass.

 

Jan Erik og Knut ble suverene vinnere av høstturneringa, like klar var 2. plassen til Liv og Per, gratulerer!

Lagscore kveld 2

Gratulerer til Arild og Arild som var best i kveld

Howell 2/3

Mandag ble 2 av 3 kvelder Howell spilt med 10 par tilstede. Vinnere ble Stein Statle-Jostein Pettersen med 63,4%, foran Arne Klausen - Erlend Langstrand med 54,2% og

3 par delte tredjeplassen med 53,7%, Jørn S. Andreassen-Per G Forsaa, Arne Andreasen-Ingar N Vold, Asgeir Blix- Hans Trodal.

Mandag 21.10.13

 Seier til Gunnar Saxegaard og Jan Erik Olsen. Vi gratulerer.