Avansert søk


Mandag 02.09.13.

 Vi gratulerer Britt Holt og Steinar Fugleneb med seieren i kveld

Beste spiller i August ble Lars Mosby

En kveld med mange valg

Og de fleste valgene gikk Morten og Arilds vei ikveld. Ove og Tom kom på andre plass rett foran Kai og Runar. Gratulerer !


Ellers er årsbarometeret oppdatert med sommerens resultater. Her er den. Etter solid sommerspilling leder Ivar ganske klart.


Terminlisten er gjennomgått og vil bli lagt ut senere i uken. Vi fortsetter med en enkelkveld til mandag før vi setter i gang med Klubbmesterskapet.

Ellers vil vi snart starte opp igjen med rekrutteringsbridgen. Mest sannsynlig vil den bli på onsdager, men vi kommer tilbake til dette.

 

Blått eller rødt....Godt valg folkens !  

En ny trivelig kveld er over.

Hei alle .

Harald og Tor nr 1

Neste bridge blir  tirsdag 10 sep da det er valg på Mandag.

Vi var 4,5 bord i dag dette begynner å se lyst ut ,nå er vi på gong,fort oppe i 5 bord.

 

2. kveld høstturnering:

Geir og Eli til topps!

Inger Lill og Jørn nummer to, og Jan og Jan på tredje.

Heldiggriser: Inger Lill og Jørn fikk vin.

Sesongen 2013/2014 er i gang !

Det var 5 fulle bord i sesongens første kveldsturnering. Jeg og makker ledet ganske klart før siste runde, men etter å ha møtt Kai og Olav fikk vi grundig juling og Morten K. og Runar dro forbi oss med 1 poeng. Kari og Halvor kom på en fin 3 plass. Grattis til alle!


Som nevnt tidligere fortsetter vi med kveldsturneringer et par ganger til før vi begynner på en turnering. Vi legger ut terminlisten så fort den er klar.

Jeg var på vei til å skrive om et spill eller to, men jeg mangler et par detaljer, så jeg er usikker på dette. Mulig vi oppdaterer med et spill noe senere. 

PS: Jeg minner om at Klubben gjerne vil ha medlemmer til å spille lagturneringer. Det er påmelding til både KM, NM og seriemesterskapet rett etter månedslutt...så prat sammen og still opp med lag. Klubben dekker påmelding ! Vi vil komme med informasjon om de forskjellige turneringsformene ganske snart.


Da vil jeg ønske alle sammen hjertelig tilbake til mandag !

Olav og Leif vann måndag 9. september

Olav Monstad og Leif Juvik vann spelinga valdagen – 9. september. 21 plusspoeng blei det til slutt, medan Anne Merete Heggland og Torhild Rasmussen kneip andreplassen med + 7. Tredjeplassen blei delt mellom Jørn Rekkum - Kåre Kristiansen og Gerd Nøttveit - Linda Rasmussen med + 3.

Resultat og spelstensilar her

Neste måndag er det vanleg speling, før sesongens første simultanturnering går måndagen etter; 23. september.

Vel møtt!

Inger Marie og Vilhelm vann 2. september

 

Spelinga måndag 2. september blei vunne av Inger Marie Johansen - Vilhelm Berge. + 18 stoppa dei på, tre poeng framfor Torhild Rasmussen - Anne Merete Heggland på andreplass. Tor Anders og Thea Hauge blei nummer tre.

Fullstendig resultatliste og spelstensilar her:

 

Jorunn og Inge vann 10.kveld av sommarbridgen 090913!

Rune og Helge vart nr 2!

Neste måndag starter haustturneringa! Møt opp!

Osmessa går helga 21. - 22. september

 

Årets Osmesse nærmar seg med stormskritt. Messa går i år helga 21. - 22. september, og klubben deltar som i fjor med stand. I tillegg blir det lynkurs for dei som ynskjer å sjå kva bridge er. Kurset blir arrangert i Torvhålo søndag 22. september, med start klokka 12.00. Kurset er gratis og varer ca 3 timar. Ingen forkunnskapar er nødvendig.

Kjenner du nokon som kunne vera interessert i eit slikt kurs så ta kontakt med dei og få dei med! Påmelding til Torhild.

Alt om Osmessa her:

Bilete frå klubben sin stand på fjorårets messe her:

Program Osmessa

 

 

 

 

 

 

Åpen turnering

Etter to kvelder med en del problem har vi et resultat