Avansert søk


”Midsummer bridge” i Finland

”Midsummer bridge” i Finland

Finnene arrangerte sin midtsommer turnering på Onnela Inn ved innsjøen Tuusula drøyt 30 km utenfor Helsingfors. Norge var invitert med et juniorlag til denne minifestivalen som startet med en invitasjonsturnering for juniorlag på torsdag. Dette ble ikke den store suksessen for det norske laget. Mye av skylda for dette må nok SAS ta. Kanselleringer og forsinkelser gjorde at det norske laget først var i seng nærmere kl. halv tre på natta. Harald Eide og Kristian Ellingsen stod for den beste norske prestasjonen med seier i åpningsturneringen for par på fredag formiddag.

Meldeprøve 2

Meldeprøve 2 så slik ut, og i 3. hånd åpner øst med sperremeldingen 4 kløver. Hva nå, sør?

 

sommeren 2013

Siste kveld i Mot sommer ble vunnet av Kurt Ove og Svein Gunnar, med Ann Karin og Olav på andre plass.

Sammenlagt vant Leif og Bjørn Erik, med Brynjar og Egil på andre plass.

Hvis oppmøtet blir stort nok så blir det spilling førstkommend torsdag og torsdagen etter.

Til høsten starter vi opp med en enkeltkveld 22. august og den 29. august begynner klubbmesterskapet som

går over 7 kvelder med 5 tellende.

Båsmo BK ønsker alle medlemmer og spillere i klubben en flott sommer.

 

Åpent KM mix

 

 

 Sjøl om de e my som ska foregå på bridgefront'n framover,så vil æ oppforder dåkk te å sætt av 12.oktober te KM mix 

innbydelse

påmelding

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 kvelden av Sommerturneringen

På grunn av diverse årsaker har ikke siden blitt oppdatert. Men nå skal alt være oppe å gå igjen. 3 kvelden av Sommerbridgen er nå ferdig. Finværet og landskamp i Idrettsparken får ta skylda for kun 7 par. Men Bjørn og PJ dro seieren i land etter å være litt etter før siste runden. Ivar og Eivind gikk forbi Morten og Runar i samme runden.


Vi spiller altså denne turneringen ut August. Men det er kun 6 tellende kvelder med premie hver kveld. Etter i kveld leder Henning og Trond mens Sigbjørn er på 3. plassen. Her er hele listen

 

Sommerbridge 2

Nå kom det 9 par, men vi manglet spillere fra Kirkenær og Gardvik. Per Erik og Torild delte førsteplassen med Jan-Erik og Kjell Arne

Mandag 10.06.13.

 Seier til Svein Grimstad og Atle Evensen i kveld. Vi gratulerer.

Jan og Leif Magne vann 2.kveld av sommarbridgen 10.06.13!

Endre og Helge vart nr 2.

Anne spelte singel og oppnådde 41,67 %

Sommarbridgen 2013

God Leikangerdominas på toppen av lista på sommarbridgen. Torbjørn vann, Gunn på tredje, Ivar på fjerde og Finn på sekste.

Sjå heile lista med å klikke på artikkel-bildet eller på les meir.

Vi har ikke tatt sommerferie ennå..

 

 

Vi har fortsatt to ganger igjen med spilling før vi tar sommerferie. Men i dag hadde vi en flott avslutning på Nøsteboden. Vi fikk hedret de som hedres bør. Lisbeth fikk reisestipend for lang og tro tjeneste som storturneringsleder. David Ueland ble også tildelt reisestipend for bidrag til storturneringen som leder, i tillegg til hans flotte innsats som rekrutteringsildsjel i klubben. Og sist men ikke minst, ble Sven-Olai tildelt et reisestipend for lang og tro og uegenyttig innsats for klubben. Vi er ham dypt takknemlig.

Som troll av eske dukket det også opp en hyggelig nyhet: Det ser ut til at vi har fått på plass en 3-årig sponsoravtale til storturneringen. Mer informasjon om den strålende nyheten senere.