Førstkommende torsdag - 30. mai møtes vi til siste spillekveld i sesongen.
Ta med godt humør og møt PRESIS kl 18:00
Dette spillet er fra sist tirsdag, og inneholder flere interessante poenger i både spill og meldinger. Given var som under, med et forslag til meldingsforløp:
Kurt-Ove Thomassen blogger på bridgere.no - i disse dager om Nordisk Mesterskap i Reykjavik. Han blogger ellers om aktuelle turneringer med mer.
Legg til kommentar
De ivrigste av oss (som undetegnede) bruker et kvarter eller to med bridge på internett i uka. Der dukket følgende spill opp en kveld, og øst tok like gjerne meldebunken i egen hånd, og plasserte 3NT i bordet:
Det blir sommerbridge på Kongsvinger igjen... oppstartsdato er tirsdag 4.juni kl. 18.30 Spillestedet blir i kafeen i den nye bowlinghallen på Rasta. INNBYDELSE
Jeg har mottatt invitasjon til Storsjøcup i Østersund (Storsjøtreffen 2013) - 29. og 30.6.2013.
De siste årene har flere fra Trønderske klubber deltatt, det har blitt en tradisjon med sosialt samvær Lørdag kveld.
Anbefales på det sterkeste å delta.
Resultater
Fjerde kveld av Mot sommer ble vunnet av Sverre og Sturla, med Asgeir og Gretha på andreplass
Sammenlagt leder Leif og Bjørn Erik, med Bjørn og Gunnar på andre plass.
Molde BKs Storturnering (Par) 07.-08. september 2019
For 6. året på rad inviterer Molde bridgeklubb alle bridgespillere i Norge til Molde BKs Storturnering. Som i tidligere år legger vi stor vekt på høy kvalitet i spillelokalet, godt miljø blant spillerne og på hele arrangementet for øvrig. Turneringen foregår på vakre Scandic Seilet, Moldes flotteste hotell. Hotellet er lokalisert vest i Molde sentrum, med Moldebadet og Aker stadion som nærmeste naboer. Vi åpner helgen med hyggeturnering fredag kveld og forsetter lørdag og søndag med hovedturneringen der vi spiller cirka 100 spill. Meld deg på så tidlig du kan, det bidrar til at enda flere bridgespillere finner turneringen interessent. Vi i Molde BK skal gjøre det vi kan for at du skal få en flott bridgehelg, med svært god premiepott og en god sosial atmosfære. Velkommen skal du være! MER INFO HER
For 6. året på rad inviterer Molde bridgeklubb alle bridgespillere i Norge til Molde BKs Storturnering. Som i tidligere år legger vi stor vekt på høy kvalitet i spillelokalet, godt miljø blant spillerne og på hele arrangementet for øvrig.
Turneringen foregår på vakre Scandic Seilet, Moldes flotteste hotell. Hotellet er lokalisert vest i Molde sentrum, med Moldebadet og Aker stadion som nærmeste naboer.
Vi åpner helgen med hyggeturnering fredag kveld og forsetter lørdag og søndag med hovedturneringen der vi spiller cirka 100 spill. Meld deg på så tidlig du kan, det bidrar til at enda flere bridgespillere finner turneringen interessent.
Vi i Molde BK skal gjøre det vi kan for at du skal få en flott bridgehelg, med svært god premiepott og en god sosial atmosfære.
Velkommen skal du være!
MER INFO HER
Danmark var klart best i kampen om NBU trofeet i helgens Nordiske mesterskap på Island, med gull og sølv i dameklassen og åpen klasse. De norske damene tapte finalen mot Danmark klart, etter å ha ledet med 35 IMP etter første sett av fire. Round Robin vant Norge i utklassingsstil. Island vant åpen klasse klart foran Danmark. Norge havnet denne gangen utenfor pallen. Et norsk lyspunkt var at Allan Livgård og Terje Aa var best på butleren.
2016: Innbydelse (info)
« Forrige Neste » 1... 2181 2182 2183 2184 2185 2186 2187 2188 2189 2190 2191 2192 2193 2194 ...12020