Avansert søk


1 Mai turnering i Larvik

Idag ble det spilt 1 Mai turnering hos bliBestbridge i Larvik og det samlet 29 par.

Her er reultatene

1 Mai turneringen Larvik

Det ble spilt 1 Mai turnering hos bliBestbridge i Larvik, som samlet 29 par.

Her er resultatene

Fadderturnering

 

Egersund BK arrangerte 1. mai fadderturnering, dvs. en turnering der urutinerte spillere får spille med en mer rutinert makker. Flekkefjord stilte med 3 par. Jon Arne Rygh, Gunhild Stordrange og Kirsti Rom var de urutinerte, med Ronny Birkeland, Jostein Austad og Geir Austad som faddere.

For Gunhild og Jon Arne var dette første smak på turneringsspilling, men de klarte seg bra. Jon Arne og Ronny lå hele tida rundt middels, og endte opp rett under. Gunhild og Jostein fikk en dårlig start, og slet i bunnen. I følge Jostein har han sjelden hatt så mye uflaks i en turnering (mener han har vært ute for noe lignende før ...). Geir og Kirsti var med i toppen hele tida, men et stykke bak lederne. Med to runder igjen var de i tet for første gang, og tross en dårlig sisterunde holdt det til en knepen seier. Gratulerer til Kirsti med første turneringsseier etter solid spilling.

Honnør til Egersund og Gudmund Vingen for en veldig fin turnering. Jeg tror absolutt dette var en fin innføring til turneringsspilling for de ferske.

Resultater her:  www.bridge.no/var/ruter/html/1216/2013-05-01-fadderturn..htm

 

 

 

Velkomstturnering NM-lag onsdag 8. mai 19.30

Kvelden før lagfinalen starter inviteres det til velkomstturnering på Thon hotellet klokka 19.30. Vi håper flest mulig benytter anledningen til å spille, her kan du møte verdensstjerner rundt bordet.

Påmelding

Invitasjon klubbmesterskap mandag 6. og 13. mai

Det inviteres herved til klubbmesterskap mandag 6. og 13. mai på studentsenteret. Påmelding ved oppmøte.

Vi oppfordrer alle til å møte kl 18:00, slik at registrering er klart til 18:15. Det er mulig å spille bare en av dagene. Dette vil da telle som en vanlig klubbkveld. Man må spille begge datoer med samme makker for å telle sammenlagt.

Vel møtt!