Avansert søk


Jan Frode & Lena med solid 2. plass på Påsketurneringa på Hafslo

Eit meget sterkt felt. "Større nivå enn KM" sa ein av dei som vann. JFB &LSB var på sisteplass etter første runde mot Ola Beheim.
Tapte sigeren på siste spel. Stig Rune & Hans vann med 0,8p.
Resultat på Hafslo si side: http://bridge.no/var/ruter/html/1538/2013-03-27.htm

Pokalkamp mot BAK 15. og 22. april!

Då er endeleg våren her, og med den kjem Pokalkampen mot BAK. Dette er femte året vi speler, og stillinga etter fire år er 3-1 til BAK.

Førstkomande måndag; 15 april har BAK heimekamp, og vi speler på Studentsenteret. Spelinga startar som vanleg 18.30, og dei som ynskjer skyss kan møta ved Kyrkjetunet kl. 17.30, så fyller vi opp bilane der. Elles er det berre å finna fram på eigahand.

Måndagen etter; 22. april speler vi på Os.

Vel møtt til årets Pokalkamp!

Ørje Påskebridge

 Hele 38 par deltok. Av kolbotn BK parene kom Tom Stenbakk med makker Sigurd Frydenlund på 5 plass, og Sven Pran/Bjørn Arne Ruud på 6 plass. Vinnere ble Sarpsborg paret Frode Gummesen og Erik Solberg. Resultatlisten 

Ole Magnar tok ein suveren seier i SM singel

John Olav tok 2. plassen og Steinar blei nr 3. Resultater med spelestensilar => her

Simultanturnering 4/4-13.

Dette ble veldig jevnt, med 6 par mellom 50-55%. Torstein og Jan Gunnar vant, forran Frode og Erling. På landsbasis kom Torstein og Jan Gunnar på 23.plass, mens Bjørg og Steinar ble nr.27. Landsresultatene finnes her; http://bridge.no/var/ruter/html/9901/2013-04-04.htm .

Handicap turneringa ble vunnet av Ivar og Erling forran Frode og Erling.

Premiering klubbmesterskap og handicap blir nå på torsdag.  

Hvem kan hjelpe til under NM-lag?

 BK Grand står som arrangør av lagfinalen i år, og i den forbindelse så trenger vi hjelp til avviklingen av selve arrangementet. Perioden er 8-13 mai.  Vi trenger en 8-10 til stab, og oppgavene vil være; rigging før og etter finalen, stab i lokalene under avviklingen, samt diverse. Dersom du har tid og lyst til å være med send en mail til styret@bkgrand.com eller gi beskjed på en av de nærmeste klubbkveldene.

Klubbkamp mot Ås BK 08.04.2013

Årets klubbkamp mot Ås Bk ble i år arrangert på Gardarheim.
Garder gikk i år av med sieren med 504 - 496.
Individuellt ble det Garder-par på de 5 første plassene.
Best ble Kurt Ellingsen - Jan Steinar Mydland med Rolf Lassen Lersbryggen - Stein Jacobsen og Arne Tveiten - Lilly Tveiten på de neste plassene. Vi gratulerer. Komplett resultaliste og spillestensiler under linken http://bridge.no/var/ruter/html/0223/2013-04-08.htm

 

Welcome Nordic Friends!


 

 

Dear team captains, players and spectators.

Welcome to the blog from the Nordic Championship for Junior 2013. This year we are fortunate that we have three classes in the Nordic Championships, U25, U20 and girls' class, nine teams are participating this year: The first part is a regular Round Robin with 9 matches of 14 boards, where the winning team of the Round Robin gets the NBU trophy. After NBU trophy is settled, there will be a final game over 42 boards to determine
the winners of each class. Schedule and the fixtures for the championship's on www.bridge.no.

On this blog, there will be photos, interesting boards and other exciting reading material, and  this blog will be like a bulletin during the championship. If there is something you miss in the blog, just give us a message via e-mail, telephone or BBO (BBO-nicks: larsarthur or hagz).

 

 

Gunnar og Stig vant påskekyllingen

IMG_7216.jpgnm_monrad2010_043.JPGGunnar Harr og Stig Arne Iversen vant Påskekyllingen på Sortland skjærtorsdag 28.mars 2013. Dette var Stig Arne Iversens femte seier på rad i Påskekyllingen! På andreplass fulgte Olav Ellingsen og Willy Roger Ottem, mens Arild Jakobsen og Ann Elin Danielsen ble nummer tre. 19 par deltok. Se resultatliste og spillstensiler her. Arrangementet ble gjennomført på flott vis, med Kari Nordvoll som kjøkkenansvarlig og August Lehn som regnskapssjef .